mirakelbetty

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Betty Bergström - 6 september 2012 21:29

Motivation. en. Försvann.. 

Jobbigt det känns när man ser fram emot något och det känns typ mil bort? 

Gjorde ett försök i att söka jobb men fastnade på ketchupmammans blogg. Oh noes, jag kommer bli kvar här en stund.

Nu känns allting så jobbigt att jag funderar på att duscha istället och sen ta fram den dät twixen i kylskåpet. Trösta lite. För det är ju som Gustav en gång sa: Är magen glad, så är människan glad. 
Då blir jag sådär peppig igen. 

 
Fast jag är peppig endå, men på något vis så låter jag småsaker komma in i huvudet och störa sig. 
Ungefär som när man lägger skeden snett på bordet. Det gör lite ont i huvudet om man inte rätar till den. 

Men bra saker har också hänt idag. Väldigt jävla asceperövsaftsbra saker. <3

Ska titta runt efter lite grejjer, har ingen aning om vad man ska ha på sig på festen den 21:a? 
Nån med vettiga förslag? 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Rövsaft ditt apskaft!

Av Betty Bergström - 6 september 2012 21:20

"Är en kåt singelbrud ..." Slutade läsa där.

Dom här bloggarna som lägger ut en länk typ här ovanför. 
Seriöst..? Varför vill jag läsa din blogg? 
Det vill jag inte -.- 

Hej, jag stör mig på saker idag. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 6 september 2012 19:29

Dagen idag, torsdag har flytit på riktigt hyfsat! 
Nu är det kväller och har stallet och jobbsökningen kvar som måsten. 

Taggar lördag, åka och rida och umgås med fam. Dorosh!   
Ska bli så roligt att träffa Annie ( Syrrans häst Billys syster) igen! Hon är så fin, lilla tjejen. Precis lagomt stor, typ 1,50 och alldeles kolsvart! Vacker pålle! 

I övrigt sitter jag nu och äter korvgryta och potatis. Gött!

 
Nu är det bara Fredag kvar så blir det lite ledigt igen! Vi gillar! 

Yours sincerely

MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards