mirakelbetty

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Betty Bergström - 24 september 2012 23:05

Har bäddat sängen och ska läsa en mkt vuxen bok med min mors tanthund som sällskap. Vuxenpoäng! 
 
Samtidigt som Pippi garvar åt att Spikes skugga är något överviktig. 


Vuxenpoäng: Plus, minus, noll. Bibehållen status. 

Godnatt mai frends. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 september 2012 21:24

 
Oh hai :3 

 
WHY!!!? WHYYYY!!!!??? Det satt ett silvrigt föremål på undersidan av din fot igår.. Detta föremål är nu .. inte där. Är du medveten om detta? 

 
I don't care. I love it! 

 
Mattjuven slår till åter igen.. 

 
What do you mean I can't have dat nom-nom? :C

 
Dam-Dams svans är trasig igen ... Men bakbenen och halsen kan man vila ögonen på! 

 
Den bästa som nånsin vandrat i ett par järnskor <3

 
Den enda "normala" bilden 

 
Hellöööo. 

 
 
Kvällsmat. Här kan man sitta i timmar och lyssna på världens bästa ljud. Min ständigt hungriga kossa-häst <3

 
What are you, you blinki'n little thing? .. Läggdags, säger Dammis trötta ögon. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 september 2012 21:16

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 september 2012 08:49

Men solen lyser. Såg ut över stubbåkern idag när jag skulle släppa ut hästarna. Så bittert. Perfekt hade det vart att rida nu .. 

Anyway. Lide bilder att titte på, tagna igår när T skruvade med Boran och jag mest gick runt och fotade allt som fanns. 

   
Whiskey <3 

 
T assisterar med hjälp ner   

 
Prima ballerina .. 

 

   
     

It's not perfect men det är vad jag roade mig med. Senare drog vi till stallet och T handlade glass så vi käkade det och nu är det måndag igen när man vaknade upp. 4e veckan på praktik, efter den här veckan har jag gjort hälften. Tänk posetivt god damn it! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards