mirakelbetty

Alla inlägg under september 2012

Av Betty Bergström - 24 september 2012 21:16

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 september 2012 08:49

Men solen lyser. Såg ut över stubbåkern idag när jag skulle släppa ut hästarna. Så bittert. Perfekt hade det vart att rida nu .. 

Anyway. Lide bilder att titte på, tagna igår när T skruvade med Boran och jag mest gick runt och fotade allt som fanns. 

   
Whiskey <3 

 
T assisterar med hjälp ner   

 
Prima ballerina .. 

 

   
     

It's not perfect men det är vad jag roade mig med. Senare drog vi till stallet och T handlade glass så vi käkade det och nu är det måndag igen när man vaknade upp. 4e veckan på praktik, efter den här veckan har jag gjort hälften. Tänk posetivt god damn it! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 23 september 2012 13:21

En sen påkommen kväll på Lugnet: 

         

Och så en bild på två fräshon: Jetefin. Och inte alls spårat. 

         

 

Lördan vart bara chillande med S & M, bilder på en blöt Dam-Dam. 

   
<3 

 
Nu drar jag uppför backen och håller T sällskap och fotar Boran lite. Huuuääääy vi har inte träffats sen i torsdas ;O 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 21 september 2012 00:03

Det är antingen eller. 
Några random bilder jag tagit med lånekameran: 

               
Det får avsluta för idag. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 19 september 2012 08:49

Sannerligen. 

Igår var jag med T efter stallet. 
Gillas. <3
Lindemarken på fredag, tänker skoja till det lite minsann. 

Praktikvecka nr 3. är till hälften över. Så äre. 
Det flyter på nu, går sakta men säkert framåt. Får se hur det går på fredag när jag ska stå ute och sälja grejjer på marken.   

Just för tillfället känns det som att NEJ, jag bryr mig inte. Jag är tamefan värd det här så tyvärr så tänker jag inte bry mig om alla andra. Tänker köra på nu och ja. 
Slipp då om jag inte är tillräckligt fantastisk. Men jag vet att jag är det.   

 
Vad ska man hitt på med håret nudå? Måste göra något nytt, så trött på det som det är nu. Saknar mitt blonda jävla hår!! 

Yours sincerely 

MirakelBetty- I don't care, i love it. 

Av Betty Bergström - 18 september 2012 08:22

Men ja. Verkligen peppad. Eller inte   
Peppigheten är long gone och jag tittar ut på en perfekt ridmorgon. Vilket inte gör mig på bättre humör. 

Bit ihop, nu är det tisdag iallafall. 

 
Framsteg, det håller en uppe! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 17 september 2012 21:35

Bara man är fantastisk så ordnar sig allting. 
Kamera på gång, tidigare än väntat. Bered er på bildbomber :3

     
Sletna cambilder för jämnan är snart history! 

Sov gott!

Btw. Har ni tänkt på vad han sjunger om här? 
Är jag dirty-minded eller vad är hans fel i huvet å gör en låt om detta? 




Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 17 september 2012 09:03


The story of my life? 

Men känns som att jag har haft min beskärda del av drama i ungdomens fagraste vår, är på tok för sleten i pumpen. Det gör mig orolig. 
Har jag blivit svartmålad omedvetet av valen jag har gjort av människor jag inte har en aning om? 
Som jag aldrig kommer att träffa? Som aldrig kommer att träffa mig? *

Jag kan aldrig komma ihåg att jag gjort något för att såra någon, bara det att är hjärnan koncentrerad på tusen olika håll, måendet nere i flaskbotten och man ska tuffast och störst och bevisa för alla andra att man duger så fäller man ett par träd i alla hast så att säg. 

Man genomgår en resa från att man är 15 till typ 17. Man hittar sig själv och världen blir mer logisk. Man lär sig av misstagen man gjorde när man var 15 som man gjort om sedan dess. Jag har redan vart där och jag kommer ihåg det mesta. 

Så LEAVE ME OUTSIDE THE DRAMA. 

Jag är för gammal för att leka dom där lekarna. Och det enda jag kan göra är att hoppas på att det blir bra i slutänden. Känns ironisk, var jag du för ett par år sen? 

 
En ung Berggren i full ungdomsrevolt. Those were the days, så jävla glad över att dom är över. 

 
14 år, genomgående skillsmässa och ständigt nedvärderande utan självförtroende. Obekväm i sitt eget skinn. 

 
Får man äta hela kakan när man tappat den i golvet förut? 
Ska man sota för sina misstag man gjort tidigare 2 år senare? 
Vad är rätt & fel? 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards