mirakelbetty

Alla inlägg under september 2012

Av Betty Bergström - 2 september 2012 18:43

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 2 september 2012 14:19

Är precis vad jag roar mig med nu! 
Kom precix hem, trött och seg som fan. Lite kaffe och en ciggalapp påre här. 
Huäy, glá chey! 

Blir paj till mat idag, mor har gått överkurs! 
Nån slags tacopaj med köttfärs och tomater ser det ut som? 
Den som lever får se! 
Låter ju väldigt uppmuntrande när mor stoppar in skiten i ugnen och säger " Få se om det här går å äta nu" ..
Är det varmt och har någelunda rätt lukt går det att äta! 

 
Slänger upp en egobild mitt i allt detta, peppa och längta lika mkt som jag till kamera   

Idag blåser det och regnar om vartannat så blir stå-dag för Dammis, hans fötter håller dessutom på att gå sönder .. En söm ligger ju och glappar fram och tillbaka fram så han klinkar   
Sån tur jag har att hovis kommer imorrn alltså! 
Och renoverar min stackars häst! 

 
Vad snurrar i Byxlös tankar månne? Ja, gissa det ni! 

Nu: Fortsätta på Matrix triologin, dricka kaffe och äta paj med bästa känslan i kroppen. 
Chilli'n like a boss! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 1 september 2012 14:58

Har jag blivit en soffpotatis ..!? 
Och VARFÖR möblerar min mor STÄNDIGT om?? 

   

Tar mina kick-ass myskläder och fraktar mig till Hytta! Bloggen finns kvar, ut  i solskenet nu och sug i er lite energi och vitaminer!! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 1 september 2012 12:54

TJENARE. 


Vart ute och ridit i solskenet nu imorse, så jävla härligt! 
Hästen var pigg och tyvärr stel då jag verkligen inte hunnit rida på ett antal dagar   
Vi red en runda vi inte ridit på länge och han sprang mest men han fick röra sig och tiden stannade när vi skrittade över skogsgärdet i morgonsolen   

 

Nu har jag ätit frukost och funderar på vad man ska hitt på nu, tala en sväng med ÄtarN i telefon och vara lite social kanske? 

 
Nu rullar det på! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards