mirakelbetty

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Betty Bergström - 3 oktober 2012 23:27

Det regnar tamefan jämt nu för tiden .. Och så även ikväll.  
 Nåväl. Onsdagen är avklarad och Torsdag står på tur. 

Vart prommis med T, sen stallet och efter det skjutsa hem Syrran och nu är jag trött.. Som ett överkört kadaver. Efter en varm sommardag. Om kadavret har sprungit med ihopbundna ben till örebro och tillbaka. Utan vatten- eller kisspaus. 
Ungefär. 

På fredag ska Houndaien besiktigas, så håll tummarna för att skiten går igenom. 

 
Min tillfälliga farkost. Eller ja. Mammas bil..... 

 
Jag & Åke önskar trevlig sömn. 

Och mitt ögonlock har blitt besatt eller nå. Det rycker som
FAN  -.-
Dags å söve,

Yours sincerely

MirakelBetty 

Av Betty Bergström - 3 oktober 2012 13:44

Har jag mot teknik som inte fungerar! 
Finns fan inget värre när man väl har inspiration! 
Igår kom jag inte ut alls på bloggplatsen, så jävla träligt när jag väl hade fotat och faktiskt blitt lite nöjd (Om det går för sig?) över bilderna jag tog! 

Blev glad idag iallafall när jag loggade in och möttes av 3 kommentarer pending som faktiskt innehöll vettig text och inte typ "Fin blogg, här är min".   Glá, glá!   

Igår då .. Dam-Dam ville som vanligt inte va med på bild så tog lite andra kort ist. Alla blidde inte super, men är nöjd endå. 
Vad tycks?

 
Btw. Gullig häst som försöker gräva sig ner till kina så fort man måste stå still.. 
             


Hoppas ni får en underbar onsdag, jag ska spendera kvällen med T <3 !! LYCKA. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards