mirakelbetty

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Betty Bergström - 8 oktober 2012 21:24

För att det hjälper! 
Tänk positivt och ta till dig av da löv i världen! 
Vad du ger kommer tillbaka till dig, på ett eller annat sätt. 
Saker och ting sker av en anledning, men det är du som bestämmer över ditt liv. 
Så ta beslut som gör dig lycklig. 

Var bara en sån dag idag, just idag är jag bara tacksam över allt jag har! 

 
Du är värd att leva ditt allra bästa liv så ta för dig av världen och ge den en stor jävla glädjebomb så kommer den att ge dig tillbaka!    

Nu lider Måndagen mot sitt slut och Tisdagen stundar, veckan går framåt och inatt ska jag stillsamt invänta imorgon då jag får dela säng med min käresta. 

Yours sincerely 


MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards