mirakelbetty

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Betty Bergström - 12 oktober 2012 18:39

Är det och arbetet är avklarat för den här veckan! Ikväll ska jag roa mig med att umgås med mig själv och kanske åka en vända med bilen, gjorde det imorse och det är fan det bästa som finns. Vrida upp stereon liiiite för högt och bara åka. Åka dit näsan pekar.   

Men innan det så ska man till stallet och ta hand om Dam-Dam lide. 
Just nu tänkte jag trycka i mig lite choklad! 

 
Smell ya laterz och ha en wynderfull fredagkväll! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 12 oktober 2012 08:40

Godmorgon! 
Idag var första dagen jag sett att det var riktigt frostigt på marken. 
Klev ut på gården och knäppte några pics: 


Tycker inte att man borde bli deppig för någon årstid, allt är ju lika vackert och ett underverk i sig. 
Just den här hösten har varit extra fin, och nu när den redan börjar bli kallt känner jag mig optimistisk för vintern och massa snö   


 
"En röd liten stuga för två .."
 


 
Frusen beil. 


 


Ha en bra dag & njut av Fredagen! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards