mirakelbetty

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Betty Bergström - 15 oktober 2012 22:30

KarlSvett, oklippta tånaglar, håriga ben, celluliter och 

JAG ÄR INGET RUNKOBJEKT, Och det är jag så jävla glad över! 

Tittar du efter det yttre står jag inte högt i kurs, letar du efter den populäraste så är jag rätt körd. Men när det gäller att ha någon som tröstar dig eller skrattar med dig så är jag nog rätt svårslagen ;)

     
Det viktiga är inte vad som syns på utsidan, utan det som ligger gömt som en skatt på insidan. 
Du är speciell, inte för att du har dyraste jeansen eller smalast midja utan för att du är du. 
Och du är värd att bli älskad och omtyckt, precis som du föddes och som den du själv vill vara. 

Kärleken ser inte med ögonen, utan med själen. 

T <3 Min inspiration, min energikälla, min kärlek. 
Du ger så mycket bara genom att finnas till! 

D
et här är egentligen det enda jag har att säga. 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Välkomna en främling med öppna armar, istället för att säga nej till en vän.  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards