mirakelbetty

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Betty Bergström - 17 oktober 2012 22:13

Här är de få bilderna jag hade under min trevliga promenad/svampplockning/pratstund/fotosession med S i skogen i helgen. Fick inte många bilder men gud så näjs det är att spendera tiden med någon man genuint tycker om! En riktig vän!   

Mötte S, M & Jenna i stallet i Kallernäs! 

 
3 av 5 flickor! 

 
Tjockis- Ebba! 

 
Majsan-Bajsan, som ska vara innanpå skinnet på en! Unghästar alltså haha! 

 
GG= Gravid-Gladur! 

 
AHMEN! TJENAREEE! Glejdi är en islandshäst, dom har avlångt huve haha! 

UT I SKOGEN! 

 

 
Oskarp. Hej. 


Me gillar den här bilden! 
    
Mössa! 

Sov gott lilla vän! <3 Du är underbar för den du är! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 17 oktober 2012 22:07

Tveklöst Dagens låt! 
Den här låten fick mig att göra ett sjuhelvetes performance i vardagsrummet med sång, luftflöjt och egen koregrafi! 
Kirba var bakdansare och jag blev så OTROLIGT JÄVLA pepp! 



Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 17 oktober 2012 21:49

Det är Onsdagkväll och imorgon har veckan slagit över och det har nu blivit närmre helgen än början av veckan. 
Två dagar till, sen vaknar en wynderfull helg för dig att fylla med vad hellst du önskar. 

Har två födelsedagar att fira: Först Lia på fredagen sen Älskade Farmor på söndagen! 

Lia fyller 1 och farmor fyller imponerande 90 år! 

Tog en fika med Matilda idag! Så jävla mysigt och trevligt på alla vis. Fulltankad på energi! 
Hon är verkligen en sån där kompis jag aldrig glidit ifrån. Och oavsett hur länge det gått sen vi pratade sist känner jag alltid att jag kan prata med allt och inget med henne! För med Matilda har jag alltid något att prata om , på nåt vis? 
Tack för att du finns!! <3 

 
Dom ser ut som att dom är gjorda av plast? wtf   

 
Åke hade saknat mig idag haha, gosilay <3 

 
Provade lite mer lössträning med den här lille grisen idag ^^ Han är så bäst, min älskade!! <3 
Nä, en rundkorall måste jag fixa! 

 
Peppig tjej! Nu känner jag riktigt hur allt går åt precis det håll jag vill! Progress på alla fronter! Love it! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 17 oktober 2012 08:57

Och Godmorgon! 

 
Och vi har fått nya grannar!!! Snäääällla kan vi behålla dom!?   


 
And dey are master of desguises ...   

   
Härligt och kladdigt är det över hele gårrn nu med ..... 

 
Min mycket fräscha rökdunk ..... Känns som att jag var tvungen att erkänna .. Jag är ett vider.. 


Onsdag och mitt i veckan! Dags för å avverka dagen nudå. Ta det vackert, nu kan vi börja blicka mot helgen! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards