mirakelbetty

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Betty Bergström - 21 oktober 2012 20:38

Errol Nordstedt aka Eddie Meduza får aldrig underskattas. Det är en sak som är säker. 

Hur många gånger har inte hans låtar lyssnats på, i sorg, i lycka, i fyllans töcken. Så många minnen. 
Genom hela ungdomen, och även nu. 
Kommer ALLTID älska Eddies musik! 
Just den här låten lyssnar jag på just nu: 



Han sa väl något i stil med:  "Tänk inte så jävla mycket, då blir du tokig". 

"Real legends aren't perfect, they are human.  
Real legends never die, they live forever in our minds, 
brightening our day, even when they are gone.
That's the kind of people we really should remember and look up to" - MirakelBetty


Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 21 oktober 2012 20:01

Japp. Så är det. 

Har vart en superhelg. Verkligen uppladdad för sista veckan på praktiken! 
Köra järnet! 5 dagar av arbete kvar, sen ska jag fundera ut vad jag ska göra to make a livi'n på riktigt. 

I helgen har jag bestämt mig för att fira ordentligt. 
För att jag har vart så jävla duktig. Har vart så otroligt less och opepp vissa dagar. Men verkligen försökt lära mig allt och gjort mitt bästa. 

Det jag ska göra nu när jag slutar är att prioritera T, mina vänner som kommit i bakrunden och sen ska jag verkligen ta mig tid till Dammis. Kan behövas en paus från allt. 

Blir så glad. Känns som att det börjar lossna nu? 
Lite trögt var det i början när jag bestämde mig för att ta mig ur min "bubbla". Min "bekväm-zon", med samma människor och sen låsa in sig och stirra ner i backen. Nej ni, nu känns det som att det sakta men säkert börjar lossna lite med nya bekantskaper. Om det så bara är på facebook så är det absolut ett steg närmre där jag vill vara. 
Inte för att jag ogillar mina gamla kompisar, dom är bäst. Men finns ju alltid plats för fler i livet, så att säga. 
Good feeling! 

 
Jag älskar dig, min lilla Limpa!  


 
Lite full i fan får man vara, och med en glimt i ögat önskar jag Eder alla en trevlig kväll och en inspirerande vecka! Älskar livet och alla i det! 

Stay tuned så kommer det upp lite mera här på bloggen  inom den närmsta framtiden  

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 21 oktober 2012 16:48

 
Tänk på det. What comes around, goes around. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards