mirakelbetty

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Betty Bergström - 22 oktober 2012 18:53

Var iväg en sväng på Ullevi, är nu tillbaka i köket.
And i feel awesome. 

Brukar göra det. Ta flera stunder om dagen som är min egen. Ta bilen, lyssna på musik. Dampa runt i huset och göra mina awesome solonummer, dagdrömma om awesome händelser som borde hända. Vafan som hellst. 
They make my days fan så mkt lättare. 
Så skönt att bara få ha den där lilla stunden! 

 
Hur gjorde ni med armarna? Jag får liksom inte till det.. (Blev lite för mycket "Spice girls, A-teens känsla överT)

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 22 oktober 2012 18:43

Säger jag och släpar vidare. 
Nej men har ingen lust och energi idag? 

Det är mörkt och jävligt och ja. Det händer inget speciellt idag. Fast iofs ganska skönt att slänga stussen på kökssöffa och lyssna på musik och ignorera allt annat ^^ 

Känner för att vara lite tråkig idag, men måndagen är iallafall avverkad och det är rart. 
 
Mörkt, kladdigt och blött är det. ÖVERALLT. Bilden är gammal. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards