mirakelbetty

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Betty Bergström - 25 oktober 2012 14:04

Hur står det till idag? 
Svinkallt ute men sol iallfall! 

Har stora planer för morgondagen, T kommer hit å sen ska vi fira att jag är klar med praktiken! 
Så ska vara så jävla kreativ att det bara GLÖDER om mig. 

Kul att hitta på nåt extra. Inte bara samma gamla trötta makaroner med korv! 
Man måste ju skämma bort sin boll. Så att säga   

Bildbevis kommer, jag ska SERIÖST laga riktig mat. Som inte kommer från en påse eller en burk. Hur ska detta gå? 

 
Random bild jag tog förut. Ut i fota i helgen ska jag göra! 
Och så sätta igång Dammis såklart! 

Jag har lyckats igen! Peppat upp mig själv. Nu orkar jag avverka eftermiddagen! 
Ses sen! 

Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 25 oktober 2012 08:50

Ge järnet, går det inte så acceptera misslyckandet och försök igen. 


 


Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards