mirakelbetty

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Betty Bergström - 28 oktober 2012 21:27

Och lätt som en fjäder. Nja, inte riktigt. Får ont i huvudet av att jag tänker så mycket   

Om man har goda avsikter så borde allt bli rätt tillslut..? 

Det känns som att det här är en bra huvudvärk. 
Då vet man att det rör på sig inne i skallen. Kanske leder det dit jag vill, fast jag inte vet det än. Who the hell knows? Skönt trött är jag iallafall. 

 
Känslan som uppstår när man möter den man tänker på i bilen och era blickar möts och båda ler. <3 

Längtar efter T förståss. Längtar efter T och hans leende och varma kropp. Även fast han fiser i sömnen ibland! 
Du är klok som en bok du älskade, fast du kanske inte vet om det! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 28 oktober 2012 12:51

     
ÅH ÅH så sensuellt och härligt! Urringning, tuttvårtor, troskanter, plutande läppar, små fasta glasskulsskinkor och dom där ögonen som säger TA MIG. till texten: "Ska dra till Hytta nu, xoxo love ya"

Näe, det här kändes mer som mig. Mitt hår är frissigt och jag är facinerad över att min dubbelhaka mycket möjligt har blitt lite mindre? Har haft tendensen att se ut som en pelikan sen jag föddes nämligen. haha!
Men jag älskar mig själv! Och min pelikanhals! 

Jag håller med, den där glöden som kommer fram när man kommer i stämning. Damn hot. Men tyvärr, mina vännneeerrrrr. Den är reserverad för min one and only, T. Och ingen annan får liksom ta del av mina bröst eller min förföriska blick. (Om jag har någon sån? haha) 
Det gör allt mer speciellt. Ingen annan får vara med att dela det där liksom. Bara vi två. 
Vår speciella upplevelse att hämta energi, njuta och den där luddiga känslan från. 

För jag är BARA hans, och jag har inget behov att av fresta någon eller bli bekräftad att jag är "snygg" "sexig" eller något sådant för någon annan. För att jag får min bekräftelse från nära & kära. Det är när såna människor säger något positivt som det verkligen pirrar till. Det är då det för mig spelar roll.

Jag älskar mig själv, och jag vet att jag är snygg och älskvärd.
Jag älskar alla i min omgivning och försöker höja dom och tillsammans bygger vi upp en kärleksmur. Som ingen kan röra, för vi VET redan att vi är fakking awesome.

Och då spelar ingen kommentar eller hur många som gillar på facebook någon roll. Klart det är kul, men INGET kan slå när den man älskar tittar på en och kallar en fin.

Då spelar det ingen roll att Kjell är runksugen, frun inte är hemma och att han via ett google resultat klickar in på den här bloggen. Kjell, ta en promenad och vänta tills hon kommer hem å sen tar du na med storm, säger jag!

Slit varann med hälsan och kör ba kör!

 
Ingen glöd, inget duckface, ingen häftig urringning. Men ett snett leende som är fullt i fan, ett par vänliga ögon och en utsträckt hand. Det är vad jag har att erbjuda, om Ni vill, kan och vågar. 

Kärlek till Er alla!   

Yours sincerely

MirakelBetty  

 

Av Betty Bergström - 28 oktober 2012 11:45

"The wizard blablabla funkar inte pga. den här och den anledningen" 

 
Nån annan som får upp samma bild i huvet? 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 28 oktober 2012 10:43

Det är Söndag och underbart väder. 
Praktiken är avklarad och allt känns lätt på något vis? 

Sitter å dricker käfe i den här utsikten: 

 

 
.. Och så lite skitiga fönster. Men det hör inte hit. 

Sparke igång dan å njuta, JA TACK! 

Och så en insikt: Har du försökt så har du. Är vederbörande värd det så kommer denne ge dig respons. Händer inte detta, så är det helt enkelt ingen idé. Fuck it then, det finns de som faktiskt förtjänar din uppmärksamhet. 


Vet inte varför, men nothing can touch me. Få mig på dåligt humör. Jo mitt jävla element som låter hela tiden och mitt kalla rum men förövrigt så NEJ. Jag är lycklig och jag misstänker att det är därför jag så idiotiskt bara ler och går på vita, luddiga moln hele tiden. 
Underlig känsla, men jag gillart. 

Smell ya'll laterz. 

 
Random halvfail bild på Nova & De Soto när dom följde med på promenad igår. Dom kan verkligen inte vara fakking stilla xD <3

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards