mirakelbetty

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Betty Bergström - 6 november 2012 21:57

Hade besöksrekord igår, bara så ni vet! haha.   


 
Det är lite småtråkigt med allt regn för allt blir så kletigt, men det ska allt gå och vara glad och full av inspiration iallafall endå! 


Nu ska jag upp till T och vara social och pigg så jag häver i mig lite kaffe innan! 
Vi hörs imorgon, som förhoppningsvis blir en mer produktiv dag! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 6 november 2012 18:33

Det här SÅ jävla JAG när något awesome händer: 



HAHA XD 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 6 november 2012 17:50

Spelar ett spel som heter Horse Eventing 3, och det är så JÄVLA kul haha har spelat i en hel jävla timme! 

 
Det finns cutting som tävlingsgren! Och det är så jävla svårt!   *

Seriöst, tipsar om det här! Så värdelöst och kul! 
Just ja, det var jag som skulle göra något vettigt .. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 6 november 2012 15:08

Såna där dagar när man gör absolut ingenting. 

Idag har vart en sån dag. Men nu måste jag ta tag i mig själv, duscha nu och sen åka till stallet när mama kommer hem. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards