mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Något att se fram emot.

Av Betty Bergström - 8 november 2012 20:33

Är viktigt att ha. Jag har fan ingen livslust om jag inte har något att se fram emot. 
Nu är det riktigt nära. 
Jag får äntligen gå och lägga mig. 

Och sen imorrn blir det asamysigt med T. Ett stort, flottigt plus i kanten. Är jag duktig kanske jag tar några bilder. 
Iallafall på maten. Visst blir man lite glad när folk flyttar FRAM någonting, istället för att flytta bak det. 
Då känns det lite som att dom liksom inte orkar vänta tills det roliga kommer. 

 
Såhär Tjeck (hur fan stavas det egentligen?) och vaken är jag inte nu. Kan jag ju skvallra om! 
Men det kan ju vara fint att ha några bilder att se på när man inte ser ut som en Blodhund med baksmälla. 

JanE: Du ser jävligt risig ut idag. 
TACK DETSAMMA! 
End of conversation. 

Men nu ska jag göra mig iordning, ladda ner en riktigt bra film och SOVA. Älskar att somna när någon rumlar i köket eller nåt. Känns så tryggt på något vis? 
Natti!   Nu ska jag sova så det blir imorgon någon gång! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards