mirakelbetty

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Betty Bergström - 10 november 2012 17:00

Såna där dagar när man är matt, trött och bara på allmänt dåligt humör. 
Ska unna mig att bara vara idag. 

Så kommer inte bli någon mer bloggning idag, kanske skriver något imorgon. Vem vet   


 
Vad brukar du göra för att ta hand om dig själv och återhämta dig efter en "dipp"? 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 10 november 2012 12:34

Hej, det är jag igen. 

Helt slö och jävlig. 
Var jättemysigt igår, och JA jag lagade faktiskt mat. 

Bildbevis: 

 

 
Hemmagjorda hamburgare, bacon (guds gåva till människan) och rödlök. 

 

Är man kock så är man! T kunde dock inte dricka för att han var tvungen att köra på kvällen och sen skulle han köra bil idag och massa. 


 
Såhär ska man .. 

 
.. göra om man orkar hålla koll så det inte blir bränt. 

 
Den blev suddig men den hade tummen upp med så den fick bli med endå. 

 

 

SÅ jevla gott! Det gjorde vi bra! 
 
T insisterade på att jag skulle ta en seriös bild för en gångsskull. 

Sen var det filmdags, dipp som jag köpte heter Fresh Island och är från OLW. Den var fan asgod! Men inte godare än min älsklingsdipp Holiday <3 

Till det blidde det Vickningschips. Gött! 

Efter det mådde jag illa, haha. 


Vi kollade på The dictator, såhär. Vad ska jag säga? SIMPEL humor. Men jag asgarvade. Flera gånger. Vet inte om filmen var bra eller om jag var dålig. 
Efter det kollade vi på A Thousand words med Eddie Murphy, den gillade jag inte så mycket. Men den gick å kolla på. 

Nä, nu är det en kopp kaffe och lite frukost som gäller! 
Hörs senare!

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards