mirakelbetty

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Betty Bergström - 11 november 2012 19:27

Om en serie som heter Modern family

ASGARVAR. Fastän jag sett båda säsongerna hundrafemtio gånger. 


 
Vi börjar från vänster: Jay, hans MKT yngre fru Gloria och hennes son Manny. Sedan Phil & Claire (som är Jays dotter) med deras tre barn samt Claires bror och Jays son Michell med sin pojkvän och adopterade dotter. OCH ja. Tillochmed jag kan titta på det trots att dom är gay. Så det är rättså barntillåtet.
HAHA, hillarious! Brukar ha så svårt med såna här serier. Men det här är verkligen kul xD

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 11 november 2012 15:15

 
Älskar mina trosor jag köpte i Ullared! Har en USA variant också, men dom här är snyggast! Så jävla sköna med såna som går ner lite på benen ^^ Ja,tack! 
För er som tar illa vid er nu och ser detta som ett utvik kan jag försäkra er om att jag inte är ute efter att göra er pilska på något vis. Ville bara visa mina awesome trosor ^^ 

   
Är strandad här hemma då mor har bilen, längtar till stallet. 

 

 

Det är småtråkigt väder. 

 

Telefonen är oförskämt tyst. 

 

 
Och kommer för en gångsskull inte på något att göra på datorn. 
Intressant läsning, huh?   
I brist på annat! 


Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards