mirakelbetty

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Betty Bergström - 13 november 2012 13:36

 
Prövar lite nytt med håreh idag. Fick sån panikångest över att jag alltid är så förbannat tråkig vare gäller kläder, hår och smink. Jag känner mig som en feminist ibland. Sådär hårig med tomteögonbryn och tunika dvs. nattskjorta. Nej, det är inte jag. Så nu utvidgar jag min stil lite. Plattar håret. Plattången var för övrigt dammig. Tecken på att jag vart något slö kanske? 

 

 
How disturbing! Jag tror jag har en likadan jäkla tröja som Bella har i Eclipse? 99% säker typ! 

Slängde på en "Not bad min" så det inte blev för mycket fjortis. 

 

 

Jag är verkligen bäst på att fota mig själv och försöka se seriös ut. 

 

 

Underbett och potatisnäsa. Me <3 

 

 
Titta här. en MAGE. Som inte ska vara platt. Det ska finnas innehåll däri, så då får det sticka ut lide. Magar <3 


Ha det gött, hörs förhoppningsvis snart. Å gör vi inte det så vänta lite till! 

Btw. Man vet att man är flummig när man använder Stjäreri, Stjärtera som hejdåfras. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 13 november 2012 12:07

Hemkommen efter att ha gjort färdigt i stallet och ska nu dricka lite kaffe och sen gå ut med hundarna. 

Det är så jäkla kallt ute idag att jag tror jag fryser ihjäl! 


Längtar efter att komma iväg någon gång. Hungrig är jag också. Men det skiter jag i, ska ju trycka i mig pizza sen   


Händerna uppe i luften, nu peppar vi! 

T kom förbi igår och tog lite kort på hans nyaste älskling, en vinröd 240. 

 
Droppar på  rumpan   


 
Duktiga T har lagat, hela bakskärmen plus nån balk och trösklar? plus annat var ceperostigt. Now: SHINY!   


 
bild på gosPlutten <3 


 
DamDam är nöjd nu när han har nya fina vinterfötter. 


 
Jag försökte med någon slags ny intressant vinkel och bara ta med halva ansiktet men jag vetifasiken om det blev så bra. Men den fick bli med iallafall. 


 
We like spots <3 Damdams hals i vinterkostym. 

 

 


Yours sincerely 

MirakelBetty



Av Betty Bergström - 13 november 2012 08:55

Godmorgon gott folk, har nyss käkat två äggmackor och ska nu klä på mig ordentligt. Varit och gett hästarna lite mat så nu ska vi bara vänta på att hovis ÄNTLIGEEEN kommer. 

På morgonen nu har jag sett riktigt bra bilder vart jag än tittar mig omkring. Blir å ta med sig kameran även på morgonen frånochmed nu! 


Idag är det Twiligt som gäller, som jag berättade igår och det kommer bli riktigt sent så den recensionen kommer antagligen inte ut förrens på eftermiddagen imorgon. Sista filmen slutar 3 och det tar typ en timme hem. Jag kommer säkert vara hur bloggsugen som hellst. Eller?  


Ska också visa er min favoritpizza som ser väldigt speciell ut. Men den måste ni prova! Jag tycker i vanliga fall inte om pizza, men den här får min mun att vattnas, haha. 

 
Tror S var sugen påatt dra ut och fota idag. Vi får väl se vad som händer! 

 

Först ska man göra det tråkiga, men nödvändiga. Inte jättekul att stå och trampa på stallgången när man har gjort det några gånger. En gång varannan månad i ett antal år   
Men är alltid skönt när de är nyskodda, speciellt nu när dom får guldskor och snösulor så man är rustad inför vintern!

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards