mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Twinight!

Av Betty Bergström - 14 november 2012 18:49

Var ju på premiären av Twilight Breaking dawn part 2 igår, eller ja på sk. "Twinight" part 1 och part 2 efter varann alltså.


Och som väntat. Som taget ur en fördomsfull, stereotypisk dagdröm så bestod publiken av två människor jag känner, några medtvingade suckande pojkvänner och en hel jävla armé med fnissande, applåderande, busvisslande, gråtande, skrikande tjejer. Surprise!   
 


Fastän jag sett första filmen så var det riktigt givande att se den igen då jag tittat på dator och det blir en helt annan grej att se på bio. 

Emellan där var det en liten paus och sen kl 00.00 var det dags att se Part 2. 
WOW. Förväntade mig hela tiden och tänkte det att den här filmen aldrig skulle klara alla förväntningar. 
Men. Det gjorde den. Pretty much. 
Man sitter naglad från början till slut och det blir tom. spännande då filmen skiljer sig från boken så man vet faktiskt inte vad som ska hända. Mindfuckade vändningar, en hel del sekvenser med Taylor Lautners trimmade bringa och en slags öppning och förstoring av Twilight-världen. 

För den som gillar Twilight är detta här en film att frossa i, och se om och om igen. 
Idag äger jag första och andra filmen och jag kommer lätt köpa de andra filmerna med! 
Jag tror faktiskt inte att något Twilightfan kommer att bli besviken. 

Jag ska inte avslöja för mycket, då det är många som ska se den men avslutar med att: 
Den här filmen är ingen massproduktion, trots påtryckningar från en hel generation med unga flickor som vill se kladdigt sex och klappar händerna så fort det dyker upp en bar överkropp så har skaparna av den här filmen verkligen gjort den med värdighet, om man kan säga så? 


 
Jag är fortfarande helt AMAZED. Faktiskt. Nu är säcken knuten och man ser slutresultatet helt. Jag gillar det fortfarande, det hände sist med LOTR och det var ett tag sen. 

SE DEN! Men snälla. Cut back lite med skrikandet, fnissandet och gråtandet. Det var lite läskigt. 

Yours sincerely 

MirakelBetty


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards