mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Kvällsrapportering från världens lyckligaste bloggerska.

Av Betty Bergström - 16 november 2012 20:56

Lite kvällsrapportering då. Från världens lyckligaste bloggerska. Ja. Så. Vad har hänt som gör mig lycklig? 
Ingenting. 

Jag sitter ensam hemma och lyssnar på teven som surrar på i bakrunden. 
Saknar min andra hälft och mina vänner. 
Och ja. Det slog mig. Jag har någon att sakna. Det är värt att vara glad och tacksam för. 
Och imorgon ska dagen fyllas med massa roliga saker. 

   
Här är vi redo för fredagsmys!

 

 
Fredagar! Dagen då vi kan bära våra oattraktiva pyjamasar, låta magen pösa ut, bära fula, fläckiga myskläder och inte bry oss! 

Nu ska jag fixa lite fredagsgott! Hörs imorgon!   
Att känna sig deppig är ett val man gör. Att göra sig till ett offer förbättrar inte situationen. 
Att vara stark alltid är dock inget någon klarar. Det är då dina nära och kära ska påminna dig om att du aldrig är ensam så länge de finns i dina tankar och i pumpen din. 
Ha en fin fredag! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

 

 
 
Malin

Malin

19 november 2012 13:12

Roligt att hitta hit, du skriver väldigt naturligt och avväpnande på nåt vis, så jag har läst runt lite och kikat på fina foton, med stor behållning! Fast en sak var inte så bra (för min del): nu saknar jag hästlivet, pga alla hästfoton!!! :-/ ;-)

Hunden som ligger i soffan fick mig att nästan hajja till lite: det kunde varit vår hund, det är så otroligt likt hennes "soff-uttryck" här hemma kvällstid.

Må väl! Hälsn. Malin

http://cejasmatte.bloggplatsen.se

Betty Bergström

19 november 2012 14:11

Hej Malin!
Tackar så jättemycket för din kommentar!
Blev verkligen glad :)
Hästlivet är underbart, ellerhur?
Är man en gång "hästbiten" så är man alltid det oavsett vart man står i livet så längtar man alltid tillbaka ^^

Det är världens bästa tax som ligger i soffan, min lilla Plutten som han heter ^^
Han som gav uttrycket soffpotatis ett ansikte, haha.

Jag tackar och önskar detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards