mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Jävla mongo.

Av Betty Bergström - 18 november 2012 21:53

Hej. Jag är sämst på att blogga och uppdatera just för tillfället. 
Jag tror inte jag orkar helt enkelt. 
Statistiken får vara hur den vill för tillfället, har endå ingen inspiration till att försöka inspirera andra att må bra. Det går liksom inte när man själv är arg och frustrerad av en anledning man inte ens förstår. 


Jag hoppas bara att jag inte blir arg igen. Det har jag ingen lust med. 
Gick runt i ett och ett halvt år och var i princip ständigt ledsen eller så förbannad att jag kunde mördat en hel skolklass. Men nej, jag har T. Det är nog det som är den stora skillnaden? 
Och människor som håller mig "på mattan" och som inspirerar och höjer mig. 
Bara det att jag har svårt att se det just nu. 
Antar jag. 


Är det det som är tricket? 
Ignorera alla som är helt jävla värdelösa ..  som stjäl din energi. Fokusera på det som förser dig med mer. 

Jag älskar att mina mongon står ut med mig trots mina drilljoner brister och fel. I gengäld kan jag utan problem stå ut med deras. 


  Mongo <3


 

Mongo <3


 
Mongo <3


 
Mongo <3


 
Mongon!


 
Mongo


 
Det största jävla jätte-mongot. Tack för att ni finns, mongon. <3 
Och ja, det är ett par yllevantar som hänger i duschen.  Och dom har säkert en skitabra anledning till att hänga där. 


Man strävar efter en bättre mående, en bättre självbild och ett stabilare psyke. 
Och ibland har man bakslag. 


Vi hörs. 


Yours sincerely 


JätteMongot. 



 
 
Mandasliv

Mandasliv

18 november 2012 22:23

Det bästa är att bli skit förbannad en gång på saker och ting sen låta det vara! Man mår oftast bäst så!

http://Www.mandasliv.wordpress.com

Betty Bergström

18 november 2012 23:07

Jo. Men det löser ju oftast ingenting genom att skrika och gapa. Det är lite det som är problemet. Jag kan verkligen inte prata om saker med folk.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards