mirakelbetty

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Betty Bergström - 25 november 2012 19:06

Spenderat större delen av dan med T. En välspenderad söndag, med andra ord. Ska tillbaks upp dit och övernatta och sen börjar jag på jerk for you (work for you) imöra.

 Här är förresten mah new phone. En svart sonyericson med halvtouch! Redigt hightech! 


 


 


Åke, the master of Chilling, chillar vidare på nya favvoplejset. 


 


 

 

 

Ha det fint! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 25 november 2012 13:31

Det här är det första jag äter idag: 
 
Så jävla gott! 


Har så ont i kroppen att jag fna håller på att avlida .. Men då har jag gjort nyaa när jag satt i sadeln iallafall? 
Inte ridit på så länge att jag tom. har träningsvärk i låren, det får jag typ aldrig..


Idag ska jag och T åka på "äventyr". Pappa är i Thailand så vi ska vattna blommorna & hälsa på farmor   Äventyrligt!   

Snajsigt!   
Sen blir det att skritta Dammis idag så han inte blir stel ^^, 
Intressant liiiiv! 


 
Bjur på en bikd på chillarN Åke. 
   


Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards