mirakelbetty

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Betty Bergström - 27 november 2012 21:51

Har nu börjat använda bloglovi'n! YAY   

Ge mig tips på bloggar att följa nu! 

Är intresserad av må-bra bloggar, hästbloggar och bloggar med humor! 
Bomba nurå! Och följ mig för bövelen!   


OCH GLÖM NU INTE TÄVLINGEN! : http://mirakelbetty.bloggplatsen.se/2012/11/26/9055313-tavla-hos-mirakelbetty/

 

En fråga: Vad vill 1apristagaren ha i överaskningspris? Name vad som hellst! 

 

 
Snart är det slaskiga över iallafall! Imorgon ska det börja bli kallt. En kyla som ser ut att hålla i sig! Jaaaa, fota vinterbilder!   

 

Ha en super-kväll! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

 

 

Av Betty Bergström - 27 november 2012 15:24

Hur gör ni med hästar som är vita i taglet? 
Det är en MARDRÖM nu när allt är superkletigt och lerigt överallt och sen som grädde på moset så är hästen känslig i magen och lätt blir nervös .. Ja. Ni kan ju tänka er what we are dealing with here. 
Och ja, alla hästpoliser. Jag gör allt jag kan för att magen ska bli bättre.   


Min prio 1 på mellandagsrean blir slang med vinda och munstycke men tyvärr har jag inte tillgång till det just nu men söker tips på bra skimmelschampon, huskurer (inte jodopax, det vägrar jag). 
Har grönsåpa för tillfället men det blir ju alltid lite gulaktigt kvar i svansen .. 
  Såhär får det inte se ut! Jag skäms ju varenda gång jag ska ut med honom! Hade inget bra kort på svansen när den är smutsig. Men det är å andra sidan inget att se! 

 

Jag vill få fler hästiga minnen i min inkorg, tack till Er som skickat verkligen kul att läsa!   
Ni som inte förstår vad jag talar om har missat min tävling där du kan vinna i princip fläng nya hästgrejjer som inte går att köpa längre!

Länken: 

http://mirakelbetty.bloggplatsen.se/2012/11/26/9055313-tavla-hos-mirakelbetty/ 

 

Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 27 november 2012 14:42

Och så mer slask. Det har slasksregnat i snart ett dygn. Tänk vad mycket snö vi hade fått om det vart lite kallare .. 


Istället för härlig, vit, virvlande snö får man detta: 


 
Ett vettigt alternativ om man heter Hans eller Greta men annars liknar det mest bara ett onödigt lerigt köksgolv .. 

 

Börjar tagga upp nu för att få julstämning, men pricken på i som verkligen får mig i stämning är händelserna i helgen. Flyr fältet förstår ni   
Ska ju såklart till Stockholm och på Globen Horse show! 
Ser fram emot!   

 

Yours sincerely 

MirakelBetty



Av Betty Bergström - 27 november 2012 12:54

 
Trångt eller?

Fattas bara en .. Ryan såklart. 

Och hon ligger här bredvid och sover   


Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 27 november 2012 08:33

Trodde knappt det var sant när jag tittade ut imorse. Snöar satan gör det. 

Men ännu är det lite för varmt för att det ska bli vinter. 


Kom till stallet imorse och inser att matvraket, the one and only har tömt HELA hönätet. 
Det är meningen att det ska vara svårt. Men nejdå, fanns inte ett höstrå kvar. 
Så nu kan vi höja svårighetsgraden lite ^^ 

Får la dock hoppas att han hade hö lite längre stund än han brukar .. 

Iaf. Dom två djuren var inte glada i vädret imorse, kan jag ju skvallra om! 


Nu ska en fortsätta titta på Kaspar i Nudådalen, vilket jag ägnade min tid åt igår alldeles för länge utan att kunna somna känner jag! 


Ha det fint och klä Er varmt! 


 
Det kanske blir vinter på riktigt iallafall då? 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty 

Ps. Glöm inte tävlingen om en hel del bra-att-ha-saker! Scrolla neråt och få reda på priser och vad det går ut på! 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards