mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Slaskmorgon!

Av Betty Bergström - 27 november 2012 08:33

Trodde knappt det var sant när jag tittade ut imorse. Snöar satan gör det. 

Men ännu är det lite för varmt för att det ska bli vinter. 


Kom till stallet imorse och inser att matvraket, the one and only har tömt HELA hönätet. 
Det är meningen att det ska vara svårt. Men nejdå, fanns inte ett höstrå kvar. 
Så nu kan vi höja svårighetsgraden lite ^^ 

Får la dock hoppas att han hade hö lite längre stund än han brukar .. 

Iaf. Dom två djuren var inte glada i vädret imorse, kan jag ju skvallra om! 


Nu ska en fortsätta titta på Kaspar i Nudådalen, vilket jag ägnade min tid åt igår alldeles för länge utan att kunna somna känner jag! 


Ha det fint och klä Er varmt! 


 
Det kanske blir vinter på riktigt iallafall då? 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty 

Ps. Glöm inte tävlingen om en hel del bra-att-ha-saker! Scrolla neråt och få reda på priser och vad det går ut på! 

 
 
Matilda

Matilda

27 november 2012 11:56

fin bild!

http://skogsrusset.blogg.se

Betty Bergström

27 november 2012 12:07

Tack tack ^^

 
Emmy

Emmy

27 november 2012 12:24

SV; Ja, men visst är det så.. Jag blir så där riktigt äckelförbannad på folk som tycker sig veta bäst, men aldrig tänker efter INNAN de säger något. Alla kämpar ju i princip för samma sak, bara att de som kommit lite längre inte har den där inställningen till andras ridning..
Jag menar, visst är det inte fagert när en liten tjej lägger upp en video där den precis lärt sig trava och rida lätt, lättridningen är ojämn och så, men hon gör ju faktiskt så gott hon kan och tränar på det! Känns så dystert att man måste nedvärdera henne då, bara tänka sig själv hur man själv är liksom! :)

http://mliandersson.se

Betty Bergström

27 november 2012 12:26

Håller med helt! Vi gör vårt bästa och det räcker gott och väl :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards