mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Hur?

Av Betty Bergström - 27 november 2012 15:24

Hur gör ni med hästar som är vita i taglet? 
Det är en MARDRÖM nu när allt är superkletigt och lerigt överallt och sen som grädde på moset så är hästen känslig i magen och lätt blir nervös .. Ja. Ni kan ju tänka er what we are dealing with here. 
Och ja, alla hästpoliser. Jag gör allt jag kan för att magen ska bli bättre.   


Min prio 1 på mellandagsrean blir slang med vinda och munstycke men tyvärr har jag inte tillgång till det just nu men söker tips på bra skimmelschampon, huskurer (inte jodopax, det vägrar jag). 
Har grönsåpa för tillfället men det blir ju alltid lite gulaktigt kvar i svansen .. 
  Såhär får det inte se ut! Jag skäms ju varenda gång jag ska ut med honom! Hade inget bra kort på svansen när den är smutsig. Men det är å andra sidan inget att se! 

 

Jag vill få fler hästiga minnen i min inkorg, tack till Er som skickat verkligen kul att läsa!   
Ni som inte förstår vad jag talar om har missat min tävling där du kan vinna i princip fläng nya hästgrejjer som inte går att köpa längre!

Länken: 

http://mirakelbetty.bloggplatsen.se/2012/11/26/9055313-tavla-hos-mirakelbetty/ 

 

Yours sincerely 


MirakelBetty

 
 
Mammas

Mammas

27 november 2012 15:31

Bästa är ett bra skimmel schampo som gärna får sitta i nån timme! Har fått tips på Gallops schampo ska vara bra dock aldrig provat det :) Är inte så farligt dyrt 89 kronor flaskan tror jag?

http://www.mandasliv.wordpress.com

Betty Bergström

27 november 2012 16:21

Joo precis men jag tänkte mer märken som är bra!
Jaha okej, men det är ju helt okej pris. Eller beror ju iofs på hur stor flaskan är och hur länge det räcker men.
Får kolla runt lite!
Snart mellandagsrea & mässhandlande nästa helg :D

 
Mandasliv

Mandasliv

27 november 2012 16:40

Haha insåg just att man inte ska kommentera från iphonen haha den gör som den vill! ;) Nej den ska tydligen vara dryg alltså räcka länge och vara effektiv! Men flaskan är inte stor! Jag ska köpa en dyr flaska silver schampo hos frisören och bleka Ebbas svans med blir inte av med det gula! I

http://Www.mndasliv.wordpress.com

Betty Bergström

27 november 2012 16:56

Haha såg det :P

OK, undra hur fint taglet på henne kommer bli sen då xD

 
Fanny & Filippa

Fanny & Filippa

27 november 2012 19:05

Super fin blogg , besök gärna vår och kommentera :) Allt bra?

http://syrrornaenstrom.blogg.se

Betty Bergström

27 november 2012 21:40

Oh tack så mycket :)
Självklart, är ni intresserade av länkbyte kanske? :) Allt är bra, hoppas det är bra med er med!
Kram!

 
Mandas

Mandas

27 november 2012 22:08

Jenna trodde inte det var nån fara! Hon är ju expert på sånt schampo och hon se ju beprövat de många gånger så tror inte det är nån fara!

http://www.mandasliv.wordpress.com

Betty Bergström

27 november 2012 22:18

Tänkte mest på att det är till för människor och inte hästar. Men prova du men kanske lite försiktigt första gången? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards