mirakelbetty

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Betty Bergström - 29 november 2012 22:38

 


EDIT: Or a seal for that matter ... 

 

Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 29 november 2012 22:27












Idag fick Kirba en sån där blinksak som man har på hunden när den är ute och det är mörkt. 

Matte var mer excited än vovven. Men vi gillade att Emma ville flörta lite för att få på den..

Om det är något jag älskar är det små, funktionella, gulliga, eller bara fina, sparkly prylar! <3
Detta är ju faktiskt något som verkligen fyller en funktion, GULD värt om han någon gång skulle komma lös! 


 
Kirbas bling! <3 Fast den blinkar liksom, och lyser inte hela tiden. Så han har ett disco-bling. 


     

Tack Emma för den fina julklappen! 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 29 november 2012 18:35

Har irrat runt i Örebro och kört fel en gång samt trott att jag kört fel en till gång. 
Kan nån köpa mig en gps innan jag blir galen? 
Det tragiska är att man borde hitta vid det här laget! 19 års resande fram och tillbaka liksom? 


Tog några pics på det jävla peppot som gjorde inbrott på bloggen imorse. Är det bara jag eller är jag bättre på att ta porträttbilder nu? Här är ett urval: 

 


 

Smoking .. 

 

 

Glad chey! 

 

 

Gladare chey! Tyckte den här bilden blev så fin för att hon ser så levande ut. 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 29 november 2012 12:30

Hade besöksrekord igår igen! 
Så fantastiskt roligt. Fortsätt gärna tipsa om bloggar som är värda att följa på bloglovi'n! 

Gärna lite bloggar som handlar om annat än hästar! 
Inredning, kläder .. ja vad som hellst egentligen. 

 

Och för all del! Tipsa mig om vad ni vill läsa om! 

 

Kommer upp lite skoj senare under eftermiddagen. 
Just nu är jag inte här fast det är jag som har skrivit detta. 
Teknikens under! 

Påtala om det. 


Min "nya" telefon krånglade till det lite häromdagen. Touchen slutade fungera. Men igår hoppade den igång helt plötsligt? Vågar jag köpa en ny telefon verkligen? 
Det vetifasiken.. 
Men den jag vill ha är den här:   

Den snyggaste telefonen jag sett på länge! Mellandagsrean kanske? 

 

 

En bild till på underbar florsocker snö!  Blir lyrisk!  



Yours sincerely 

MirakelBetty


Av Betty Bergström - 29 november 2012 11:30

För denna symbol att pryda trädgården. 


 

Tro det eller ej! Men jag ser fram emot julen!! 

 

Vad är det bästa med julen? 
Det bästa är att man får vara med alla älskade, ta ledigt och ha det bra, äta god mat och sen är det mysigt med den där varma känslan som man får ha i magen nästan en hel månad! 

 

Sen är det alltid kul när alla ska öppna sina paket som man köpt! 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 29 november 2012 10:27

Som sagt. Det är något heligt med ens blogg. Hämnen är ljuv. 


Emma "The greatest ever in the world".


Idag ska jag till Örebro och göra lite ärenden. Nice i vintervädret! <3 

 

Virvlande, underbart vita snö!! <3 


Yours sincerely

MirakelBetty- There can be only one.   

Av Betty Bergström - 29 november 2012 10:06

Godmorgon! 
Nu börjar )(((((((((SD=;34


våldgästar bettys blogg 8) ! 

vill bara påpeka att hennes katter är as dryga som låtit mig sova endast 2 timmar inatt. 

Vi är alltså inte homies! 

Hoppas alla läser denna blogg, tack på förhud!


// Emma the greatest ever in the world 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards