mirakelbetty

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Betty Bergström - 3 december 2012 22:59

Håller på att packa upp massa grejjor och såndärnt och tänka då visa lite vad jag köpte på mässan på SIHS.. Just, ja minnet i kameran är fullt och det är slut på batteri   


Alltså allvarligt talat ... I ärlighetens namn har jag verkligen inte lust att blogga just nu. 
Så jag tar nog en dusch istället och kryper ner under täcket .. 

Ska träffa T imorrn, han kom och sa hej nu ikväll och det pirrade sådär när jag hörde bilen. Weeei, min T <3 

 

En till underbar kille fick jag ju med träffa idag, nämligen DamDam. Rara lilla häst! 

Han har fått en riktigt fin julklapp i år, som kommer att visas upp imorgon ^^ 
Älskar att vara hemma hos mina underbara <3 

 

Typisk DamDam bild, man kan ju inte stå 2 m ifrån mig, då kanske jag försvinner     Omöjligt att få honom att stå still en bit bort från mig i princip haha! 

Jag tittade på dressyren på Globen i söndags, det gav mig två insikter. Mitt nästa mål är att rida min egen "kür", efter DamDams och mina förutsättningar och sen fick jag svart på vitt vilken hingst jag vill använda för att ta fölet som stoet jag ska skaffa mig när ekonomin tillåter kommer föda. 

Drömmar <3 Det kommer att bli hur fantastiskt som hellst! 

Men i nutiden så funderar jag på musik. Funderar på dessa: 

 

Kan ni gissa vilken hingst vars avkomma jag också är totalt såld på? 


Linkin Park- New Divide 

Man in the box - Alice in chains 

Nirvana - Heartshaped box 

Opus - Life is life 

P.O.D - Youth of a nation 

 

Vilken tycker ni? 

 

Sug på dem ni tills imorrn för nu ska jag drömma om mina kungar och känna mig som en drottning! 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty


Av Betty Bergström - 3 december 2012 17:40

.. Ropar du i farstun i det varma huset och sen kommer din käresta och tar dig i famn. 
Nej inte riktigt så blev det. 
Kall(are) och blåsigt och bussa fram i 4 timmar. Men NU är jag hemma! 

I will tell you all about mitt äventyr men kan säga nu att jag inte har vart så dutkig som jag tänkte mig.. 
Har köpt EN skten julklapp. Istället för typ 10 som jag hade tänkt mig. 

Men nu hägrar stallet och krama om Dam-Dam riktigt ordentligt, sen har jag massor av roliga och tråkiga saker att stå i innan! Och så lite bloggning såklart, men kör bara litegrann så kommer det djupdyk i äventyret i sthlm och bilder, filmer och annat skojj från Globen och Sthlm International Horse show. 


Tog väl en cirkus 300 bilder, slänger upp två som lite teaser   

En helt vanlig kväll på Globen, 20 fakking spann med shettisar! M'kay.. 

 

 

Så wynderfyll hästar överallt!!! 

 

 

Trevliga come-backs .. 

 

  '

Och så TALANG hos både hästar och människor! 

 

Visar mer sen! 


Sweeeeeeeeeeeeet. Peace out och på med myssan! 


Yours sincerely 

MirakelBetty- Berest och frösen som satan! 

Tidigare månad - Senare månad

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards