mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Hasp, sax, påse = da shit for Konservström ..

Av Betty Bergström - 6 december 2012 16:40

Nyss vart till Granngårdet och inhandlat hasp till stalldörren så det går att stänga den. Kan vara en fördel! 


Kan vara Sveriges stall-måsten: IKEA sax, IKEA påse och haspar på allt som ser ut som en dörr. 
För å inte glömma IKEA pallen som uppsittningspall! 

Oumbärliga saker! 
Vad finns det mer för "måste ha" saker i stallet? 


Nu är det dags att planera in morgondagens jobb och sen ska jag göra klart i stallet, ge dom lite eftermiddagshö och sen åka till M och ta en feckapäus. ( hamburgerreklamen)   

 

Liten bildbomb på allt möjligt raffs. Bla. lite egobilder då jag behövde känna mig lite fin idag känner jag. 

 

 

Dagens middag: majs och lite köttfärspaj. Det kan aldrig bli för mycket majs! 

 

Försök till stämningsbild.

 

Random taget idag medans bilen frostade av .. Lite fint kanske det är .. 

 

Mitt öga. 

 

Och igen, det vart bra den här gången. How disturbing att min kind ser lurvig ut? Skäggiga damen!

 

Hei. 

 

Sensuella, nariga läppar MHMH.. MH! Och väskan har ramlat också. Bråk-Åke! 

 

Helseriös dubbelhaks-bild. 

 

Hööks <3 Den här bilden är faktiskt seriös. Den tionde på två år typ? 

 

Nej, nu ska jag röra på mig. Ha det fint! 

Väll in med kommentarer om vad jag ska förbättra, förändra, vad jag ska fortsätta med/skriva mer/mindre av osv osv! 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty


 
 
MandaS

MandaS

6 december 2012 17:10

En kniv har vi alltid i stallet iaf vi skulle behöva skära loss hästarna från nått, rapsolja ett måste bra till mycket, hinkar, liniment, skohinken, värmefläkt ifall att vattnet fryser, extra haspar ifall utbrytar drottningen Ebba börjar bryta sig ut ifrån boxfan, massa extra grimmor (går åt som satan i gatan ) ursäkta språket, extra grimskaft, både med kedja & utan, longerlinor ( mkt bra uppfinning vid lastning av dragspels maja! ). Ja massa sånt där små krafs som alltid går åt! :) Dock tycker jag kniven är väldigt viktigt då hästarna kan fastna i tråden i hagen eller vad som helst!

http://www.mandasliv.wordpress.com

Betty Bergström

6 december 2012 17:25

Wäo jävlar va grejjer xD
DragspelsMajja, dog lite! haha!

 
TJ

TJ

6 december 2012 19:13

Jag måste säga att majstornet ser lockande ut :D Gillar också majs :D

MVH/T

http://tj.bloggplatsen.se

Betty Bergström

7 december 2012 01:47

Majs är sååå gott ;) :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards