mirakelbetty

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Betty Bergström - 17 maj 2011 21:53

Hallo igen. Ny data nudå :) 
En samsung R540 blev det :D  

Riktigt fin data måste jag säga, den var faen värd varenda krona ^^ 

På hästfronten har det inte hänt så mycket egentligen. Jag och Fröken tränar kontakt och nh och går ut på promenader och longerar. Det är väl det typ.


Annars så gör jag som vanligt ingenting. Sitter just nu och kollar in Anagina show. Börjar fundera allvarligt på om inte Bettan faktiskt är en parodi på mig. Hm .. Oroskänsla. *Garv*

Yeaah .. Det regnar som fan härute på Lugnet. Segt äre. Måste dessutom hämta ved  snart. Eller så gör jag det imorgon ..

På tala om ingenting: Nu måste jag skriva av mig!  


Milf:
En äldre kvinna som anses fullt påsättbar för alla dessa översexuella omogna killar. Så det är typ en bättre begagnad  omogen, översexuell medelålders kärring...?

Så har jag fattat för att det är? Nån som kan bekräfta det?  

Mother I Like...? Vafan står det för..? Skitsamma. 

Såg nyss på Hajpa rutan här på bloggplatsen en tjej som inte såg ut att vara en dag över 30 med undertexten: MILF?
 
Och inte nog med det: Nästa kommer: Homosexuell, Örebro/Borås. Check it? 
Vafan har du en blogg endast för att få ligga? ... *Tänka genom tangenterna*
Finns väl typ enklare sätt att få sådan uppmärksamhet, typ Spraydate, Mötesplatsen osv osv...? 
Vårkänslorna svallar tydligen. De flesta bloggare/bloggerskor verkar antingen vilja ligga eller berätta om deras graviditet nuföritiden.
Ett öppnare och mer tolerant samhälle. Det har dom iallafall lyckats med. Även på internet.


Nej nufan ska man göra sig lite korv och spaghetti och gå ut och lyssna lite på regnet och cigga en stund. Eller nåt. 

Återkommer under morgondagen.

Yours sincerely

MirakelBetty - Summer is always going to be the time of happenings. Tragedy or miracle..? I have no answer on that. 


MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards