mirakelbetty

Alla inlägg under oktober 2012

Av Betty Bergström - 31 oktober 2012 17:07

Tro't eller ej. Men jag är tillbaka.

Efter galen-häst promenad så fixade jag så det bara är å ta in sen. Så nu ska jag käka lite potatissallad som tydligen är jättegott fast jag inte gillar det. 

Men! 

Till Storå å S & M!

Smell ya laterz.

 
Monsterdjur å vara pigg. Bilden tagen av M. 


Nu får ni klare er ett tag utan mig, för jag kommer nog inte blogga någe mer idag och blir nog tunt imorgon med , men det gör ni nog ^^ 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 31 oktober 2012 14:52

Japp. Ett videoinlägg. Peppa mig nu för fasiken!
Nu är det 18 stycken som gillar min blogg. När det blir 30 ska jag göra nästa. Vad ska jag prata om då?

Kvallen & redigeringen håller inte toppklass. Det gör förresten inte videon heller, men vafan nånstans måste man börja! Men nu har jag iallafall ett helt eget konto på youtube, så där har ni en kanal att följa snart.   

Jag är awesome. För jag vågade. Tjohej! 



Och tänk nu för gudsskull inte att jag är helt emot mediciner som antidepp. osv osv! 
Men jag är emot att man dövar ett "problem"  gång på gång som man faktiskt själv kan lösa med rätt hjälp. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 31 oktober 2012 12:17

Fixat ett granngården bonuskort! 
Som jag inte orkar gå och hämta i bilen för att ta kort på. 

 
Men jag är glad endå. 

Peppar med Guns N roses och nu ska jag iväg till stallet efter att ha inhandlat Biotin, hästgodis och spån. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 31 oktober 2012 09:47

Godmorgon förresten.
I min värld hade jag redan sagt det förstår ni, men tyvärr så begick det inlägget självmord och klippte uppkopplingen till internet så allt försvann.. 

Idag är det arbetsförmedlingen, granngårrn, hästgöra och umgås med Same som gäller. 
Mähä, tur det är det tråkiga först! 

Ringde nu på morgonen och jag var på plats 68, med en uppskattad väntetid på 8 minuter. Som i den fula verkligheten blev typ 20 minuter. Yay. 
MEN. Inte hänga läpp nu. 
Mycket att vara glad för! 

Det är frost ute   Bara för att visa hur det kan möjligtvis se ut, till er som har en morfar eller pappa som heter Josef eller har bott i en grotta hela ert liv. 
Bilden i sig är inte så himla asabra. Jag vet. Men jag gillar den endå. 

 

 
Från häromdagen. Nöjd med den! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 31 oktober 2012 09:33

Sen vi skaffade servettställ har jag vart irriterad på att det.. står där. 
Och är onödigt. 

Nu ska jag ha en servett och tänkte, "Förlåt mamma, servetter är ju bra att ha nära så man slipper springa runt och kladda efter papper."



Det var slut på servetter. 

Fml. Vi tänker aldrig mer tale med varann. Intressant att veta va?

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 30 oktober 2012 23:16

De Soto hälsar alla godnatt. 

 
.. Och faceplantade i sin filt .. Blir det gulligare än såhär? 

Innan vi sover ska vi lyssna på två trudeluttar som gör mig tårögd: 



Och med den här lille visan så stoppar vi täcket om oss. Och ignorerar att ungarna får damp i slutet. haha. 


Lägg er nu vänner, bekanta, ovänner och folk jag inte ens känner. 
Ja, kryp ner och gosa ner huvudet i kudden och känn värmen från täcket!
Le och tänk stilla: Hösten och vintern är bra skön med varma, mysiga sängtimmar och fin, vit snö som kommer alldeles snart!

Dröm om imorgon och lev idag!  

Sov gott!     

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 30 oktober 2012 17:00

 
<3 

Sådärja. Nu har man iallafall städat upp lite i mitt lilla krypin. Dags å fortsätta å göra rent dom här små odjurens toa och klippa klorna på vovvarna. Sen ska jag släpa mig mot stallet och promenera Dam-Dam som haft vintertäcket på sig idag, den stackarn! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 30 oktober 2012 16:29

Bor man i ett hus med besvansade invånare får den här känslan en att kasta sig handlöst varje gång : 

 
En skarv som är mjuk och korvig. Inga höga poäng. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards