mirakelbetty

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Betty Bergström - 13 oktober 2012 00:56

Drog runt lite med mors bil och filosoferade lite. 
Tänker fortsätta med det nu i säga, får se vad som händer och fötter i framtiden. 

 
En favorit i repris får avsluta. 

Får se vad jag hittar på för klatchigt imorrn, kameran ligger på laddning iallafall så lite foton kommer det nog hursomhaver upp här. Ska börja fundera ang. ny header också då den gröna gjordes till våren så kanske man skulle göra en höst å en vinter i år så det känns lite fräscht...? 

Känner att jag skulle behöva fler vänner i närheten, det känns som att alla man vill umgås å prata med och göra saker med är antingen upptagna eller 50 mil bort? xD 
Ni kan flytta in i hönshuset och bo här så kan vi ha ett litet kollektiv. 
Nää men allvarligt, lite ensamt är det ju. 
Har en sån där småjobbig kväll idag. 
Men men, sånt är livet säg! En ny dag imorgon! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards