mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Ett Mirakel har skett! Komapatient vaknar!

Av Betty Bergström - 15 december 2012 12:03

Herregud jag somnade tom. ifrån Odjurens tid igår. Och det händer inte ofta. 


Men nu har komapatienten vaknat, käkat snabbfrukost u ultrarapid och blickat ut över vädret. 
Nu ska man bara klä sig och dra vidare så får vi se. 
Då vi inte hinner efteråt ska jag, S och M fira jul idag och öppna julklappar. 


 

Mjölken har man bara framme för att det ska se nyttigt ut. Sen lägger man mackorna på varann och äter dom samtidigt.

 

Vädret .. OCh ett foto som tyvärr ser förjävligt ut, men tänkte bara visa, hehe.

 

Dagens tips till er: 

 

  

Apoteket häjrtats egna handkräm, kom i kontakt med den via jobbet och den är SKITBRA. Kostar 35 kr, torkar snabbt och lämnar ingen kladdig yta. Perfekt för vintern! 

 

Påtala om kladdiga ytor så ska jag sova hos T ikväll! YAY, vad mysigt! 

Och för Er som är minderåriga så menade jag att han ska använda handkrämen och inget annat. 

 

Ha det fint och tack igen för statistiken igår, besöksrekord :) 

80 pers. som gillar bloggen! Fantastiskt!   

F
ick ett gästboksinlägg idag, om att denna tyckte jag skulle ha en tävling. 
Vad vill ni vinna, kommer du vara med och tävla så kommentera genom att trycka på "kommentarer" längst upp på inlägg och sedan scrolla ner och fyll i rutan där! 

 

Är ni fem eller fler som kommenterar så kommer jag ta fram en tävling! 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards