mirakelbetty

Alla inlägg under januari 2012

Av Betty Bergström - 6 januari 2012 01:13

Hej där.
Som vanligt sitter jag i ett virrvarr av tankar när jag skriver. 
Jag har setat hela kvällen nu. Och tänkt. Och tänkt. 
Kärlek...? 
Vad är det.? 
Hur gör man..!? 
Jag återkommer till samma frågor om och om igen. Samma fråga utan svar. 

Jag trodde aldrig att det här kunde hända mig igen. Det har hänt så jävla många gånger och nu sitter man här IGEN. 

Jag vill inte vara med någon annan än dig. 
 

...... För mycket alkohol och för lite logiskt tänkande...... 

 Jag hittar ingen lösning på det här. Jag vill bara vakna upp imorgon och se att allt är bra. 
Jag är ett psykfall förmodligen. Och jag är en mästare på att fakka upp saker och ting. 

 
Big fake smiles and stupid, beautiful lies. Go home cry, emokid. En liten emobild som sagt för att höja värdigheten lite i det här inlägget.

ILY, homie.
 Det är allt jag kan tänka på.
Såattsäga. 

Jag går och lägger mig nu. Och lägger mig i dvala. Med en film. Imorgon ska jag tamejfan tröstäta. 
Det är jag värd. 

Jag fattar ingenting. Som vanligt. 

Vart tog alla vänner vägen? Hur blev jag såhär ensam? 
Yours sincerely


MirakelBetty - When a woman loves a man. A lot of fucking shit happens.  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards