mirakelbetty

Alla inlägg under juli 2011

Av Betty Bergström - 22 juli 2011 17:09

Skulle bara säga det att det är tur att jag är mogen. Ställer nu den här frågan till alla er som gillar att ta liknande ego pics:
  Är det så? Ni ser bajsnödiga ut .. Bara så ni vet :$ .. 

Nu är ni officiellt upplysta om det iallafall.

Btw. Så är detta min kära kollega ÄtarN aka Hjördis, 18 (SINGEL!) som är mkt trevlig. Hon föreslog att jag skulle länka till hennes facebook men tänder man inte "desperat-lampan" då? ... 

Hm .. På återhörande,

yours sincerely

MirakelMarita AKA FETTAN. 
 

Av Betty Bergström - 22 juli 2011 16:33

Hej på er, ni fräna jäklar! 
Har man tråkigt så har man. 
Ett par dar innan Kuggan. Taggar till tusen. På onsdag åker vi. Vajjert!

Ställer mig dock frågan, med en glimt i ögat:  . 
 

 

Vad tror ni? Kommer det lyckliga slutet slutligen, eller är det bara så att man tillslut blir sårad så många gånger att man nöjer sig med "det säkra kortet" för att man är för rädd för att känna, uttrycka, misslyckas och sen försöka igen som man gör nu? ... Ger vi slutligen upp våra drömmar bara för att bli älskade? Eller vad? .... 

Finns det nån mening med allt som sker? 

Vafan, det här är ju mindfuck ...! 

yours sincerely

MirakelBetty- I'm strange, and I like it. 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards