mirakelbetty

Alla inlägg under februari 2012

Av Betty Bergström - 9 februari 2012 14:08

Halo. 

Vaknade imorse och tänkte igenom gårdagen. Jag fick körkort igår. Jag körde upp igår. Och klarade det. Jag var tjurfäktare. Jag var en frän jäkel och brände runt i mammas bil. Jag hade en redigt trevlig kväll med ÄtarN & lät tiden stanna uppe på Rosenlund. 

Igår var en bra dag och idag lyser solen.  

 

Knäppte ett kort på det fina vädret efter morronpissen på Rosenlund <3 Min sämsta mobilkamera åter igen. 


 
Detta är beviset på att det hände på riktigt. 
Subtext: Stay away from the road för risken är stor att jag kommer brännande i mors "Fast and the Furious bil". 

Är ni utan värdighet och sysselsättning så kan ni höra av er om ni vill bli med eller ha skjuts nånstans. 

Yours sincerely 

MirakelBetty - Kör ba kör. I am doi'n it. Wif ma homie. 
 

Av Betty Bergström - 4 februari 2012 20:15

Hej. 
Idag har jag inte gjort så jävla mkt, vart hos far och städat golv.. Ätit, städat golv och fikat.

Nu ska jag försöka ta mig till stallet på något vis, men det är inte så lätt i 20 minusgrader och inte en käft i huset. 
Känner mig inte så pepp för tillfället. Hoppas det känns bättre imorgon. 

Nu ska jag inte sitta här och fördriva tiden på ingenting.

Vi hörs..

 
En bild att pigga upp med

Yours sincerely

MirakelBetty- När allt bara känns jävligt kallt. Då är det vinter ..  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards