mirakelbetty

Alla inlägg under juni 2012

Av Betty Bergström - 26 juni 2012 20:38

Äntligen har den här dagen segat sig mot slutet. 

Lite mer Bisolvon snart (som förövrigt har gett mig en ny mening till ordet VIDRGT & SLEMMIGT) och sen ska jag baka för jag är rastlös och mor handlade igår så man har nånting att baka på   

Kan tipsa om filmen Grownups med Adam Sandlet, mysig film   

 
Antingen är jag känslomässigt skör eller så garvade jag  för att den var smårolig flera gånger   

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 26 juni 2012 17:04

Blir fan tokig på att vara sjuk! Det suger!! 
Bättre än igår är jag nu iallafall. Jävla tacksam för det, säger jag bara! 

Har lyckats sökt lite jobb och kollat på en film idag. Och jag blir galen! Av att vara sjuk. Det är så jävla tråkigt att bara ligga här!
Helt galet översocial på facebook och på sms :3 Smsa mig!! haha   

Har ni nå bra tips på bra filmer till mej som är sjuk och känner mig lagomt hopplös?     

Hoppas på att vara 100 procent till helgen så man kan träffa lite trevligt folk och ha det bra hela helgen igen   

Jag har börjat stört mig mer och mer på en del saker, tex. det lilla faktum att jag blir irriterad av en del människors statusuppdateringar på facebook! Verkligen på dåligt humör liksom. Haha, vadå dåligt liv? Vem orkar bry sig? Jag, tydligen!

Ska rensa upp i "vänlistan" och bara ha kvar dom man pallar istället. Men nej, har lovat mig själv att jag inte ska gå in på facebook något mer idag. Har redan vart in där minst 2 gånger. Hälsosamt? 

Jag är sjuk och instabil, jag vill vara frisk!! 
Jag skriver inget vettigt. Vi hörs! Ta hand om er! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 juni 2012 17:29

Hostar så in i helvete och halsfan har gett upp. Men det är bara ett bevis att jag hade trevligt i helgen   
Hela tiden!  

Hoppas att nästa vecka håller samma stil, är riktigt uppåt idag även fast jag är helt död haha. 

Nu har jag vart ute med en promenix med Plutten och ska titta på Magnus Betnérs Tal till nationen.

   
Watch out people, we got a badass over here. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 22 juni 2012 16:17

Bloggplatsen är en frän jäkel. 

 

Säkerhetskod: Juck. wtf? 

Nu ska jag gå och skita. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 21 juni 2012 21:51

Godkväller! 
En fin sommarkväll är det   Njuta medans en kan!


Vart upp och gav Dammis lite mat nyss, känner tröttheten smyga sig på.

Att vara sig själv är det viktigaste. Jag redigerar mig själv för jag vet inte vad jag vill och inte, det är ovanligt för att var mig. Jag vet alltid vad jag vill. Anyway.


Så jag tjuvstartar med en cider nurå så ska jag duscha, ragga rätt på en film efter att jag har fördrivit lite tid vid den här dumburken. 


Riktigt jävla najs kommer det bli imorrn å slippa spendera den all alone som jag hade fått gjort annars. Allt är ordnat så nu kan pratet, kvälssolen, dom gamla minnena och den dör sköna känslan infinna sig! Att vara fakking fri och skita i vad ni andra tycker. 
Stort leende på det. 


 
Frågor på det? Didn't think so. 


Sov gott ni underbara människor och ha en trevlig kväll.


Glöm aldrig att du förtjänar att vara lycklig och att må bra . Med nån som ger dig allt det där som får livet att vara perfekt   Kan dom inte ge dig det, så är det deras miss och då är det bara å klampa vidare å rättsom det är så studsar man in i nån.


Dagens visdomsord: Karma's a bitch,  I know cause I've been on the wrong side of it. 


Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 21 juni 2012 17:19




Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 21 juni 2012 13:43

Fick hem mitt extremt fördröjda paket från Börjes Tingsryd igår! 
Är nöjd med det jag köpte, då det var billigt och passade. 
Vart inte jättebra bilder, men det visar ungefär hur dom ser ut. 

 
Snygg piké i andasmaterial, prisvärt! Tyckte den var skitsnygg! 

   
Jätteskön tröja med Union Jack på ryggen! Min nya favvo. Tänker använda den till vardags innan jag skitar ner den i stallet. 

Köpte också matchande dressyrgjort till det andra jag köpte förut, men den har jag i stallet så den tog jag inget kort på. Ni får se nästa gång jag rider   

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 20 juni 2012 23:26

Jahapp, då hade man gjort klart den där läxuslingen för sista dagen den här veckan (hoppas vi!) 
Nu äre dags att gå och lägga sig en sväng och försöka få lite sömn i kroppen, gick så in åt helvete segt igår. 

Tog upp Dammis till stallet idag och ben och häst var riktigt fräscha idag. Det gillas! 

Hämtade ut mina saker jag hade beställt, bla annat två tröjor ( lägger naturligtvis upp idolbilder imorrn) 
Dom passade skitabra båda två. Jättenöjd, för en gångsskull och billigt var det! 

Du är så rar, när man tänker efter   Och det gör jag ganska ofta. Tänker på dig hela tiden. 

Torsdag imorrn och sista dagen man behöver gå upp tidigt, riktigt najs! 

Roligare än så blir det inte idag, hoppas ni har det bra och ser fram emot den kommande helgen med nära och kära. För det gör jag! Sommaren har mycket att bju på än. 

     
Så trött så jag tror jag starvar av!  Vi hörs av imorrn, små bollar. Sov gott och dröm fina drömmar så försöker jag vara lite rolig på bloggen imorrn. 

Yours sincerely 


MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards