mirakelbetty

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Betty Bergström - 7 juni 2012 22:24


Lagomt skitig efter att ha kletat runt och grävt dike å flyttat sten.

Dusch å sen sänga!
Ser fram emot HÄNDELSER nu. Som det brukar vara på sommarn. Antar att dom läggs på hög as I write så att säg så att allt kommer i en klump. Å det har jag la inget emot.   

Nu ska man väl nanna. Var så förbannat trött imorse så lika bra å försöka binga nu så man får sova ikapp. 

Nästa bokinköp blir The dirt, därav den dubbelpassande rubriken skriven av medlemmarna i Mötley Crüe. 
Pengar. I want some. 

Yours sincerely 

MirkelBetty 

Av Betty Bergström - 7 juni 2012 19:04

Pringles har visst konverterat till nazismen   

   
Eller? Betänk detta nästa gång du kallar nån rasist/nazist för att denne har runor tatuerade på överarmen eller nåt.  Precis samma sak med en vikingahjälm på ett chipspaket. Så GE UPP. En gång för alla.
Kom bara å tänka på det då dessa två skällsord används ganska flitigt ang. festivalen Kuggnäs. Som är årets händelse. Haters gonna hate. But still.  

Ingen kan hata Pringles så använde mig av dom lite nurå.  


Egengjort mos. På riktig potatis. Lite duktigt kändes det ju! Och MASSA ketchup!  

Klar med läxor osv. Nu skall man iväg till stallet!

Yours sincerely

MirakelBetty     

Av Betty Bergström - 7 juni 2012 12:53

Efter en något nervös natt så masade jag mig upp imorse och kastade mig till stallet. När jag kom fram till hagen och skramlade med fodret i hinkarna så möttes jag av en travande Billy och en gnäggande och galopperande Dammis. 


Dom var kvar i hagen med andra ord, till min stora lättnad  

Billy. Lite finare i hullet har han blivit. Men ser fortfarnade ut som en älg, men det går nog inte att ändra på  

Såg riktigt bra ut när jag åkte därifrån, då hade Dammis tom lagt sig ner, då vet man att dom är trygga där iallafall  

Nu ska jag göra mat och börja med den eviga jävla läxläsningen. 

Vi hörs senare! 

Yours sincerely     

MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards