mirakelbetty

Alla inlägg under september 2012

Av Betty Bergström - 30 september 2012 17:06

Sjunger U2. Ja nu är helgen slutt. 

Tillbaka till praktik, sena kvällar och tidiga morgnar. 
5:e veckan på praktiken, av 8. Det går framåt, och det går sakta men säkert bättre   

Om jag skulle få bestämma så skulle varje dag vara som den här helgen har vart, men det är ju bara jag. 


Har vart med M & S, igår med T och idag ska jag till ÄtarN. Och nu ska jag dra till stallet och gå en promenix med Dammis. 

 
Sit back and relax, everything will be fine. Random bild på mig själv då jag inte orkar rota fram någe annat.

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 29 september 2012 14:47

 

D
öm aldrig utifrån de val den eller den gjort eller de handlingar den utfört om du bara stod där och tittade på. Då säger det mer om dig än om mig. 

(Texten har inget att göra med min dag) 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 28 september 2012 09:17


Den här låten gjorde morgonen genomförlig, nu ska jag avsluta "arbetsveckan" och få dagen att gå fort som ögat! 

Kärlek till Er alla, speciellt till dig <3 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 27 september 2012 09:05

Allt går tungt idag. 

Biter ihop. Tänker inte göra det här en gång till, som arb. förmedlingen säger -.- 

 
Kom igen nurå för helvete. Bit ihop. 

"Det är så träligt att folk kommer att associera Lindesberg med allt det där efter Färjan" 

Det är nog mer troligt att dom bildar sig en egen uppfattning när dom kommer hit och hittar en hög med småaktiga, skitsnackande, ytliga, dömande småstadsfjompar som fortfarande håller på med personangrepp och nåt så vidrigt som fucking psykisk misshandel. Varje jävla dag. Och sen pratar ni om hur härliga ni är och hur mycket ni älskar. 

Känns det mindre träligt nu? 


Livet är som en jojo, gör gott så får du gott tillbaka
. BEHANDLA SOM DU SKULLE VELAT BLI BEHANDLAD. 
Dags att börja lågstadiet igen för somliga av er? 

Ok, jag passar inte in. Ha då erat skit ifred. Duger jag inte som jag är så duger inte ni åt mig heller. 
Vad ger det för tillfredställelse i världen att bete er på det här viset? 
Vad är hemligheten? 

En jävla tur att jag inte existerar för att behaga er då. Ha en bra dag! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 26 september 2012 21:58

Lätt Dagens låt! 
Har verkligen fastnat i huvudet, tycker verkligen att Stiftelsen är roligare att lyssna på än uttjatade (men awesome) takida som blir så tama. 

Så jävla fast på den här låten! Gör mig så glad, för mig tillbaka till några ord min kloka älskade sa till mig för inte så länge sen: 

"Även fast jag kanske inte är med dig så är jag med dig. På sätt och vis."
Pumpen slår extraslag när jag tänker på det och dig bby. Min egen skatt som är min att förvara långt därinne bland allt plask som ingen kan röra. <3



L
ägg din hand mot min kind och visa mig vägen.
Kommer du ihåg den?
Det känns så skönt och komma hem.
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då.
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går, vart du än går.


Du vilar här på mitt bröst.
För mig är du livet, men jag tar dig för givet.
Förlåt jag kan vara dum.
När disträheten tätnar.
Men jag hör dig.

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går

Spela vår låt nu, ta mig med storm.
Kan vi inte dansa som förr, hela natten lång
Bli nu ett med mig darling. Jag vet att vi kan.
Men sen vill jag hålla din hand.

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.

 
<3 Längtar tills imorgon då jag får sova bredvid min underbara igen. 

Du är så JÄVLA underbar!! <3 


Till alla Er andra! Är det på riktigt, håll fast vid det. Det finns bara en person som kommer få dig att känna så, ta vara på det!  
 

Yours sincerely 

MirakelBetty 

Av Betty Bergström - 26 september 2012 18:56

"Hej jag har dyslexi och en blogg kom & läss"

Hur FAEN tänkte du där? 
Hur i helvete får det där mig att vilja läsa din blogg? 
Just wonderin, 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 september 2012 23:05

Har bäddat sängen och ska läsa en mkt vuxen bok med min mors tanthund som sällskap. Vuxenpoäng! 
 
Samtidigt som Pippi garvar åt att Spikes skugga är något överviktig. 


Vuxenpoäng: Plus, minus, noll. Bibehållen status. 

Godnatt mai frends. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 24 september 2012 21:24

 
Oh hai :3 

 
WHY!!!? WHYYYY!!!!??? Det satt ett silvrigt föremål på undersidan av din fot igår.. Detta föremål är nu .. inte där. Är du medveten om detta? 

 
I don't care. I love it! 

 
Mattjuven slår till åter igen.. 

 
What do you mean I can't have dat nom-nom? :C

 
Dam-Dams svans är trasig igen ... Men bakbenen och halsen kan man vila ögonen på! 

 
Den bästa som nånsin vandrat i ett par järnskor <3

 
Den enda "normala" bilden 

 
Hellöööo. 

 
 
Kvällsmat. Här kan man sitta i timmar och lyssna på världens bästa ljud. Min ständigt hungriga kossa-häst <3

 
What are you, you blinki'n little thing? .. Läggdags, säger Dammis trötta ögon. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards