mirakelbetty

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Betty Bergström - 3 september 2012 22:25

Ville bara säga godnatt till Er alla! 

Imorrn blir det att köra hårt, motionera Dammis, söka jobb, skicka papper till försäkringskassa. Sen får man en morot också, en liten belöning    Yay! Glá, glá, gladast chey! 
Men det tar vi en annan gång. 

 
Lita på att allt kommer att lösa sig och lev här. Idag. Njut av livet, du har bara ett på dig så gör det bästa du kan med det du har! Du är värd att vara lycklig! 

Sov Gott, mina vännerrrrrrrrrrrrrrrrrr. <3 Gosimys i sänga nu! 

Yours sincerely 


MirakelBetty


Av Betty Bergström - 3 september 2012 13:46

Hemmalunch idag, busigt! 
Lite vardagslyx sådär! 

Makaroner och fiskpinnar blidde det! 
Dags å kasta i sig det och tillbaka och avverka måndagen! 

Dagens låt att lyssna sönder: Missa inte When I'm gone, också skitbra! (också med Simple plan då) 





Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 3 september 2012 08:31

Godmorgon!  

Sitter som vanligt och käkar frukost och lyssnar på musik, skönaste stunden på hela dagen typ. Så skönt och lugnt att bara sitta här och chilla   

Nyss vart och tagit ut hästarna i vanlig ordning och idag kommer hovis så nu blir det mycket rida igen   
Det gillas! 

Ska ta mig en cigarett i solskenet och lagra energi så man orkar praktiken! 
Kan bli så att bloggen blir lite lidande, då jag har så jäkla mycket att göra den här veckan och kommer ägna min tid mycket åt annat så! Vi hörs iallafall senare! 

 
Godmorgon Sverige, andas och njut! Det är Måndag. Och solsken! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards