mirakelbetty

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Betty Bergström - 7 september 2012 21:45

Ska ju som sagt till Syltvik imorgon, så kommer inte bli mycket till blogg då. 
Men ska riktigt anstränga mig för att få med lite roliga bilder att dela med mig av! 

 
Imorrn ska toyotan rulla många mil .. 

Men nu hägrar duschen och sedan sängen! Ha det gott allihop! Hej så länge. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 7 september 2012 21:23

För detta inlägg. 

Ett till tråååkigt inlägg. Jag är så trött att jag håller på att somna sittandes. Och nu måste man duscha, för imorrn är det upp kl. 06.30 och börja göra sig iordning för Syltvik! 

   
Känner mig lite dissad och forever alone denna fredagskväll, men men! Bit ihop, sån är det. 

Smile and wave, nu gäller det att orka och kämpa på så rätar allt ut sig snart igen och jag tar mig till nya höjder ^^ 

N
ästa helg blir det häst och städhelg, alltså kommer inte jag ha något liv nu igen! 

Efter det kan ni ju kyssa er i röven, alla neggon! Då tänker jag iaf ha roligt på festen! 

Känner mig lite lättretlig och energilös idag! Antar att allt kommer kännas bra igen imorgon efter lite sömn!   
Det satsar vi på! 

Egentligen är jag jävligt nöjd med hur mitt liv ser ut, jag är påväg någonstans och omger mig med människor & djur jag tycker om och gör de saker jag vill göra. Bara en del detaljer som behövs filas lite på, så kommer allt bli perfekt! Men man ska aldrig bli nöjd, för då slutar man utvecklas och lära. 
Det finns alltid saker man vill jobba på med sig själv och i sitt liv, & min lista blev just längre   
Men det gillas! För dom sakerna den fyllts på med känns värda att jobba på! Mkt värda. 

 
Nu taggar vi sönder inför den 21:a!!! Ser fram emot det som satan!! 

L
ite peppgnäll sådär på kvällskvisten. Såh! Nu har jag skrivit av mä lite! 

Yours sincerely 

MirakelBetty



Av Betty Bergström - 7 september 2012 08:32

Ä jah! Godmorgon! Solsken och jag kom upp i tid idag så jag har lite tid att blogga lite tom.   

Dammis grisen var så trött idag   Släpade sig ut i hagen och sa till mig: Jag orkar inte idag ... 
Det var väl lite så jag kände å imorse, men vafan bara en dag kvar å imöra blire Syltvik! 

Ikväll ska jag rida ut på grisen och prova lite på vändplan att böja och hålla på, är så kletigt i hagen så det går inte rida där och paddocken orkar jag inte. Ett ungsto som börjar brunsta så fort hon känner lukten av och springer runt och brallar och blir sååå käääär i  D och hundar och ungar och nej. Nej, jag orkar inte. Vill vara ifred när jag rider... Den lilla tiden man har med sin häst nuförtiden vill man spendera med bara honom. 

 


Och den enda som var social nu på möra var Åke så vi datar ihop. Kollegorna vilar frukost   

Slicka nos .. 
 
 
Vara nyfiken på kameraljud. Snygg min på mig btw. 

Har jag glömt å sagt det btw? Hans syster är till salu, så hör av dig här eller till min mailadress: Raggarinnan93@hotmail.com om du är intresserad av våran lille kissunge. 
Vi är måna om vart ho hamnar, så ni vet det så först till kvarn gäller inte. 

Nej, nu ska jag ta mej en köpp käfe och göre mig iordning. Hörs senare people! Kom igen nu, orka sista dagen så kan ni dö i tevesoffan ikväll med gott samvete ^^ 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards