mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Still alive and kicking!

Av Betty Bergström - 7 september 2012 08:32

Ä jah! Godmorgon! Solsken och jag kom upp i tid idag så jag har lite tid att blogga lite tom.   

Dammis grisen var så trött idag   Släpade sig ut i hagen och sa till mig: Jag orkar inte idag ... 
Det var väl lite så jag kände å imorse, men vafan bara en dag kvar å imöra blire Syltvik! 

Ikväll ska jag rida ut på grisen och prova lite på vändplan att böja och hålla på, är så kletigt i hagen så det går inte rida där och paddocken orkar jag inte. Ett ungsto som börjar brunsta så fort hon känner lukten av och springer runt och brallar och blir sååå käääär i  D och hundar och ungar och nej. Nej, jag orkar inte. Vill vara ifred när jag rider... Den lilla tiden man har med sin häst nuförtiden vill man spendera med bara honom. 

 


Och den enda som var social nu på möra var Åke så vi datar ihop. Kollegorna vilar frukost   

Slicka nos .. 
 
 
Vara nyfiken på kameraljud. Snygg min på mig btw. 

Har jag glömt å sagt det btw? Hans syster är till salu, så hör av dig här eller till min mailadress: Raggarinnan93@hotmail.com om du är intresserad av våran lille kissunge. 
Vi är måna om vart ho hamnar, så ni vet det så först till kvarn gäller inte. 

Nej, nu ska jag ta mej en köpp käfe och göre mig iordning. Hörs senare people! Kom igen nu, orka sista dagen så kan ni dö i tevesoffan ikväll med gott samvete ^^ 

Yours sincerely 

MirakelBetty

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards