mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Konstigare får man leta efter!

Av Betty Bergström - 14 december 2012 10:10

Konst. igt. Är det här inlägget. Konst.ligt? Vad heter det? 
Har en kille jag träffade på Kuggnäs i år som vän på facebook. Han heter Bosse som innan detta lagt upp lite bilder på saker han målat. 
Men kunde väl aldrig tro att han var SÅHÄR duktig. 
Det här är bland det bästa jag sett. Med lite modifieringar hade några av dem här lätt fått pryda min kropp som tatueringar. 


 

Gillar profilen bäst, den som sett Ghostrider fattar vad jag menar med lite modifieringar. AWESOME! 


 

Så FÖRBANNAT schysst! Det är sällsynt nuförtiden med folk som KAN måla döskallar och göra det snyggt. Men här är en som KAN. 


 

 


 

Min personliga favorit! Det är en T-rex och vad fin den är!!!! <3

 

Vill du se mer av det Bosse har gjort har han en användare på Deviantart.com. Länken till hans galleri: 

http://drivill.deviantart.com/gallery/?offset=0

 

Det är såna här människor som verkligen har talang för det de gör som skall lyftas fram, tycker jag. Så kommentera gärna vad ni tycker. Vilken är din favorit? 

 

Yours sincerely 


MirakelBetty

 
 
Lina

Lina

14 december 2012 12:14

Så otroligt snyggt, avis=O..

http://Caroliena.blogg.se

Betty Bergström

14 december 2012 15:01

Ja jag vet, han är helt stört duktig ;O

 
Sanna

Sanna

14 december 2012 12:31

Sv; ja Hurtta har bra saker men täcket är som en magnet och drar till sig pälsen så den får man nöta och borsta på efter varje besök. Har bättre täcken trots allt men varierar lite efter hur pass kallt det är.

Konstigt - heter (stavas) det! :)

Oj vad mycket fina teckningar och ser även jag en begåvning.
Svårt att svara på vilken favorit jag fick då de alla har lite av samma tema men den andra bilden var rent av förfärlig så den gillar jag som tycker om att blir skrämd.
Trevlig helg på dig också!
Kram/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Betty Bergström

14 december 2012 15:04

Okej, jag har alltid tyckt att Hurrtas saker håller och är bra :)
Iofs så fäller inte mina hundar så mycket så det kan nog inte bli så mycket hår där :P
Måste vara därför.

Haha, jaa ellerhur!
Man blir helt lyrisk vad duktig han är. Fattar inte att han inte börjar sälja dem eller något?
Tack så mycket! :)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards