mirakelbetty

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30

Nu är det dags. Att gå vidare. 

Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se! 


Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer. 


Känns lite vemodigt att skriva mitt sista inlägg här. Det här har varit mitt skötebarn så länge nu   


Det handlar alltså om en bloggflytt. Den nya adressen, till vilken jag hoppas ni följer mig till är 


www.mirakelbetty.wordpress.com 

Inte helt olikt   Men det är bara för att jag absolut inte vill gömma mig för Er!   


Hoppas att ni följer mig dit och tack så länge! 


 

Förändring är något bra! 

 

Må väl så hoppas jag vi hörs igen på nya bloggen! Ny blogg, nya tag! 

Mot ett nytt mirakulöst år! 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Tidigare månad - Senare månad

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards