mirakelbetty

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02

Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon!


Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta betyder att alla aktiviteter som tävlingen jag frågade Er om och allt annat som pågått här på bloggen kommer att kasseras, avslutas och inte återupptas då nytt ska in, men inte här. 

Känner att jag vill starta om på nytt och bredda mig på alla plan. Framför allt nå ut till fler. 

 

 

Efter mildväder så snöar det igen! 


Snabb update innan jag går: Idag är det julklappshandel med T som gäller, puschar vidare med jobb och ikväll ska jag försöka promenera D i snöyran. 


Det ni däremot KAN göra just nu är att hissa det som vart bra på bloggen genom de två åren den funnits och det jag borde bli bättre på, samt det jag kunde ha gjort/gjort mer av. 
Tack!


Yours sincerely 

MirakelBetty

Tidigare månad - Senare månad

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards