mirakelbetty

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Betty Bergström - 2 augusti 2012 21:48

The sitter. 

Från 2011, handlar om en kille som aldrig kommer igång med livet riktigt. Bor hos sin mamma, har en tjej som behandlar honom som skit (hela ho är skit). Tills en dag då mor hans ber honom sitta barnvakt åt  väninnans tre ungar .. 

 
Fastnat på såna här amerikanska komedier! Typ Kumar and Harold stuk på det! Så kul! 

Efter lite hemmagjord pizza ska jag se filmen BIG med Tom Hanks, en gammal goding   
Men nu ska en kasta sig in i duschen! Trevlig kväll allihop! 
En känner sig lite ensamen såhär på nattekvisten men men har la Kirba å krama på. 
Vi hörs imöra gott fölk!

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 2 augusti 2012 17:49

Det här är resultatet av mitt drygande vid datorn idag, ska försöka lära mig redigera bilder i artweaver   

 
Tänkte det att jag bara gör ena sidan (vänstersidan) så ni kan se skillnad. Men var och tafsade litegrann i pannan och i håret på högersidan också. Lekte med ena ögat, försökte få bort ringarna under ögonen, la till lite tjockare ögonfransar, fixade ögonbrynen lite, gjorde håret lite mörkare och försökte trolla bort utväxt och förbättrade lite på hyn. Långt från perfekt men övning ger färdighet!

Rodnaden i pannan fattar jag inte hur jag fick dit, och färgen på ögonlocket är typ omöjlig att få bra så att. ÖVA. ÖVA. Och ÖVA.   


Blir ju inte så drastisk skillnad i början, och det tar tid som FAN när man ska lära sig hur allt funkar och allt vad det är   


Vad tycks? 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 2 augusti 2012 11:23

 

 

SANNINGEN OM VÄRMLAND. 



 


"Är Man två polare kör man rally. 
Är man fyra bildar man dansband." 

Kaffe & frukost! Hörs senare! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards