mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Jag är ett jävla peppo!

Av Betty Bergström - 21 januari 2011 18:09

Det är sant! Typiskt mig, den obotliga jävla optimisten. Sikken idiot jag är..! Men nånstans i bakhuvet vet jag en sak. I slutet av tunneln finns alltid ljuset, oavsett hur jävla lång den förbannade tunneljäveln är så ska jag knalla igenom den. 
Altså jag är så jävla KLAR med det här nu. Hur fan kan alla vara så jävla dumma i huvet och jag så JÄVLA fakking skitbäst...??

-Betty Byxlös Bergström - Kvinnan, myten, Legenden.

Bosatt på Lugnet för tillfället men kan hittas lite varstans under sommarhalvåret.  
 
Nejmen dålig uppdatering hallå. Det som står på tapeten i veckan är väl plugget, blev lite dåligt med den saken den här veckan.
Och sen ska man inhandla en ny halskedja så jag har mig själv med mig jämt som förr i ti'n innan den förra kedjan gick av. -.-
Den var endå inte så snygg så nu ska jag ragga rätt på en ny.
Nån som vet nån sida/affär som har snygga grejjer som inte är alltför kvinnosaks kvinnligt?

Ojsan hoppsan! Nu kallar mor min kära mor på mig så nu är det dags att pallra sig mot stallet och Fröken :)
Efter det blir det Reidar, bastu å ett antal kalla jävla kopparbärs 7,0 äpple  :) 
Måste bränna iväg nu står hon å varvar Houndai expressen så lika bra att röra sig lite så inte skiten skär ihop totalt. X)
Försöker skriva mer imorrn, lovar nästan.
Yours Sincerely

                              MIRAKELBETTY.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards