mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

En tyst och tom kväll på Lugnet.

Av Betty Bergström - 13 februari 2011 22:06

Nu är det tomt obefolkat och tyst här i stugan när jag ligger i sängen och bloggar. I sänga är det jag och Spark som ligger, han trynar alla redan och jag ligger inte långt efter. Kollar mejlen för tillfället och talar lite med min kära bror.
Facebook chatten har börjat lagga mindre och mindre nu va?

Min data är så duktig och snabb nu igen :) <3 Eller ja det är internet som är snabbt.

Men snart blir det segt igen :(
Bror och jag spånar lite på om vi ska gå på bio nån gång i veckan, kan ju bli trevligt :) 


Helgen i största allmänhet var, trots en jävla massa skit och tråkigheter var bra. Tillsammans med det peppiga fina fölket vare rart å sitta i köket med lite allsång och dans å grejjer ;D


Frugan och Simon stannade hela helgen, var ju najs det (y)

Fru <3


Nästa helg blir det äntligen filmkväll, då hoppas jag på att vi ska se It's complicated och/ eller Avatar. :) Hittentills blire Jag, Bryshan, Kalle, Simon och Frugan (: 


Imorrn blire Öret med mor på förmiddan och såklart ta ut min bråkstake till häst :P Wish me luck (;


Blir nog å kura ihop sig bredvid Spark nu för är så in i jävulen trött och sleten. För jävla trött för att data och blogga :P 


Tack för helgen alla medverkande!

                                                        -Lugnet


Yours sincerely 

                             MIRAKELBETTY

 
 
Bryshan

Bryshan

13 februari 2011 23:40

Hej!
Hoppas jag gjorde de lite bättre igår när ja kom och räddade er :)
Alltid lika kul. På filmkvällen vill jag fan se Avatar !!!
Kan vi inte fixa asmycket chips :)? Fan va gött!

Hörs mer imorgon :) troligen bio ! Fett nice!
Kram syster

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

14 februari 2011 14:12

Hej!
Jaaarå ^^ Inga fel! (y)
Jaa jag med (:
hahaha joo, har dock rätt begränsad budget men lite jävla chips fåre allt bli.

Japp (: Blir fint :D

 
Sami

Sami

15 februari 2011 00:41

Ja det tycker jag allt att de ska finnas, får be din fruga och simon att lägga in en slant ;)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

15 februari 2011 08:29

Japp :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards