mirakelbetty

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Betty Bergström - 13 mars 2011 23:15

I lördas då. 
Bror, jag å ÄtarN drog till Öret. Jävlar det var kul :P
Asså shiiet va flumm man kan vara. Bra kombination om man är bakis å kroppen är helt cepeslut så man bara vinglar när man går på vägen (y) Vi käkade typ nordens goaste kinabuffé. Här är ett riktigt stiligt kort som togs av bror innan vi gick in på kinan:

    

Så jävla cepe: Jag står med foten i luften, skulle härma Captain Morgan reklamen men endå ser det ut som att foten står på trappsteget eller vad det är? xD


Vi käkade iaf där å sen brände vi vidare å såg Sanctum i 3D. 

Den var ganska världelös. Rätt underhållande men inte speciellt höga poäng. 


Gick runt i Öret å flummade
å var halvt galna. Typ mer cepe än dom som faktiskt var fulla på riktigt, bror å jag gick runt med 3D-brillorna på oss 8) Jag  med dom på huvet och bror med dom basicly PÅ sig xD hahahha JARÅ dom var med in på Pressbyrån ;) Gick in på DonkeN, drog en kaffe å sen drog vi till konserthuset å väntade på bussen. Bror fes mig i ansiktet så dampa rätt duktigt på fanskapet (som han hette under den tidpunkten). HAHA ^^
Tog bussen till Linde där vi blev hämtade av JanE, tog snålskjuts till SilverHill av bror å  efter det joinade jag ÄtarN te Stråssa för å binga hos Pågfan. 
Sannerligen mkt trevligt, fan vad jag saknar'N nu .... Ibland kan allt vara åt helvete men det bara ramlar av en när man ser HAN å man blir som glad å som vanlit igen. Ibland blir livet fulländat å man ser allt helt klart bara genom att ligga bredvid HONOM å titta på medans han sover. Känslan jag får när du ler mot mig... Det är tamejfan bättre än allt jag kan komma på. Kärlek <3 .Svårt att hitta, svårt att beskriva, men så jävla underbart. Dom där dagarna mellan helgerna är så jävla onödiga! 

Nog om det, just för tillfället känner jag mig tillfreds, JanEs mat å käfe i magen, en kvällscigg å sen starva av i sängen för orkar fan inte duscha förrens imorrn bitti. Ett stycke Älskling uppe i sänga nu å det hade inte kunnat bli bättre! Men men. Man kan inte få allt här i världen! 

Yours sincerely  

                                        MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards