mirakelbetty

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Betty Bergström - 14 mars 2011 21:15

Idag har min lilla chey haft en sadel på sig för första gången :) 
Taggad man blir, hon är så jävla duktig min lilla hest <3


   Lite stor om magen å lite bred om axlarna är hon lilla tultan, men sadeln funkar som träning när man bara ska longera :P Får se om det blir lite rodeo ;)  


Yours sincerely 

                                             MirakelBetty 

Av Betty Bergström - 14 mars 2011 15:10

Fan vad det suger att vara sjuk :( 
Känner mig helt snurrig å halsen svider så fort jag sväljer .. (n)
Var ute & gick med hundarna iallafall nyss för dom var helt galna typ. Slaskigt å fan va halt det är på vissa ställen :O
När jag för en gångs skull tar på mig gympadojjorna så är det glans is å  uppförsbacke i typ 90 grader känns det som xD 
Great.
Men solen skiner å det är jättevarmt ute. (y) :D 
Funderar på att göra mig nåt att äta, men vet inte om jag är hungrig.
Drömt äckliga drömmar som fan inatt, fick binga bredvid JanE, eftersom att det är nåt jävla stolpskott som har pissat i min säng! ARGHH!
Kul jul å börja göra rent det klockan 1 på natten typ -.-


Nån som har nåt tips på mat man kan äta när man mår illa?

Orkade inte ta nå bilder idag men kan bjuda på en bild på Plutten.
   Ungefär så pigg är jag idag .. -.


Mot spisen, jag tror jag är hungrig .. Ska nog ladda ner en Harry Potter film å glo på åxå :) Jag vill ha glass .. :( 
 


Yours sincerely 


                                             MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards