mirakelbetty

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Betty Bergström - 8 april 2011 20:33

Kollade bara in på bloggen en sväng å skriver nåra rader: 


Idag flydde jag fältet å drog till huvudstaden med FrugaN. 

Inte så mycket att säga om det egentligen. Sa upp mig, tog mitt pick å pack å drog. 
Tog semester så att säga.

Vad är det för jävla uttryck ..? Så att säga..? x)
Uttrycker jag mig som en gammal kärring..?
Vad är det för fel med att skriva gammal hederlig korrekt svenska..?

... Eller är det gammalmodigt kanske?
Då är jag fanemej gammalmodig isf. :P ..


Nog om det: Vet inte riktigt vafan som händer här ikväll å bryr mig faktiskt inte. Bara jag och mina tankar som umgås som vanligt. 
Manda ligger vid datan i sängen å jag snodde hennes morsas Mac data och är helt kär (y) Vi ska snart iväg nånstans å hyra film å handla godis. Det känns som att jag inte har gjort det på jäävligt länge. Filmkväll. Endast filmkväll och inget annat. Vad var man .. Typ 14? .. Nej har gjort det nåra gånger med Gänget med ^^ 

Ett gott skratt förlänger käften å det var ju verkligen det som hände idag, jag typ dog inombords. Herregud det var en kille vars namn jag inte nämner (lite respekt får man ha) som försökte fixa ligg med mig å alltså. Tvi vale säger jag bara, jag är väl för helvete inte 15 år fortfarande? xO 

hahaha. Förlåt till dig men vafan jag höll på att dö X) 


Jobbig dag för övrigt, när man söker efter fel hittar man fler än vad man räknat med. Men det gör inget för jag ska laga nu. Betty laga själv (: 
Tack vare Fru, ÄtarN å sist men INTE minst: Bror <3  


You are always on my mind. Icke hälsosamt.


Nu starvar jag av, datajäveln är ju förfan mer upphetsande än nakna karlN på tändarN. Värdelöst inlägg men vafan det är sånt som händer! 

Yours sincerely 


MirakelBetty






MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards